BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

klein_stiertje

Tondelzoeker
Berichten
4
Goedenavond allemaal!

Klein Stiertje (Lars) hier, even voorstellen. Ik zou mezelf onder een van de grotere carnivoren die losloopt scharen. BBQ’en is dan al snel een mooie manier om nét dat beetje extra te genieten van mijn vlees.
Nu woon ik in het mooiste stukje Nederland, Groningen stad. Helaas wel met buren onder, boven, links en rechts. Dus een grote barbecue aansteken op het balkon is er niet echt bij. Nou lijkt het me toch leuk om in de laatste paar zomerdagen die we nog krijgen een bescheiden BBQ-feestje met een stuk of 10 van m’n maten te organiseren.
Daarom ben ik hier op het forum, ik wil graag manieren vinden om toch nog te kunnen genieten van deze mooie passie in mijn situatie, zonder daarbij mijn buren en de VvE tot last te zijn.
Tips over BBQ’en en recepten zijn altijd welkom en ik hoop ook mijn eigen steenkooltje hier aan bij te kunnen dragen!
 
welkom hier
heb je een gezamenlijke tuin/buitenruimte waar je kan bbq-en of bij een van je maten?
voor 10 man lijkt me een klein "balkon"bbq-tje niet voldoende
 
Lars, Welkom.
Sterkte met de beperkte ruimte.
 
welkom hier
heb je een gezamenlijke tuin/buitenruimte waar je kan bbq-en of bij een van je maten?
voor 10 man lijkt me een klein "balkon"bbq-tje niet voldoende

Bedankt allemaal voor het warme welkom!

Hopelijk kunnen we allemaal nog een paar dagen genieten van het lekkere zomerse BBQ'en voordat de jas er weer bij aan moet.

Mijn balkon is 1 bij 3 met daaraan vast een keuken met mooie in- en uitloop.
Was niet van plan met 10 man op het balkon zelf te staan, maar een beetje verspreid door het huis.
Natuurlijk wil ik volgend jaar ook verder met BBQ'en voor wat bescheidenere onderonsjes.

Misschien is het voor het even voorstellen gedeelte van het forum niet de beste plek om dit te vragen.
Zijn er betere plekken hier op het forum om hier wat dieper op in te gaan?
 
Welkom,

Het hangt ook wat af van hoe braaf je bent, en welke BBQ je hebt. Ik heb zo een kleine draagbare BBQ met deksel en soms in de zomer kiezen we een mooi plekje in de natuur uit waar we dan met wat klapstoeltjes, koelbox, en al de rest gaan picknicken. Nu met Corona is het dit jaar nog niet voorgevallen en ik dan ook wel een tuin waar veel volk in kan. Dus gaan we dat puur doen voor de sfeer. Enkel laat mijn draagbare het niet echt toe om speciale dingen te maken, dus houden we het bij de simpele vlezekes waar iedereen blij mee is.

Enige minpunt is dat er geen toilet is :ROFLMAO:
 
Misschien is het voor het even voorstellen gedeelte van het forum niet de beste plek om dit te vragen.
Zijn er betere plekken hier op het forum om hier wat dieper op in te gaan?
In de rookkamer of de asbak Is inderdaad een betere plek
 
Welkom. Mijn buurman heeft ook last van mijn bbq. Maar hij maakt er geen punt van. Gewoon omkopen met lekkere gerechten.
Uitroken kan maar die optie beveel ik niet aan :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan