BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: Jeff

Jeffvr

Tondelzoeker
Berichten
5
Hi grillers, ik ben Jeff woonachtig in het midden van het land. Bbq ongeveer 2 a 3x per week het hele jaar door. In het bezit van een Weber kogel 57cm en een weber spirit e210.

Voorzichtig aan het kijken om de kogel in te ruilen voor een kamado de keuze staat nog niet vast al neig ik (en vooral de vrouw) richting de green egg xl mocht er iemand advies hebben alles is welkom!!
 
Welkom Jeff!

Kleine tip, die weber niet wegdoen, dat is de ideale sidekick als je eens wat completer wil koken.
 
Welkom
 
Welkom op het genootschap
 
Welkom op het forum,

Veel BBQ plezier!
 
Welkom Jeff, wanneer de vrouw meegaat in het BBQ-verhaal dan zit je al gebeiteld.
We lezen hier al eens andere verhalen en hier worden vaak ook tips gedeeld om wederhelften toch overtuigd te krijgen.
Zo'n groen ei in XL uitvoering lijkt me niet mis en zoals aangehaald die weber niet wegdoen, een extra BBQ is altijd handig wanneer je ganse maaltijden wil bereiden en je hiervoor verschillende temperaturen dient te hanteren.
 
Dank voor het warme welkom. De weber gaat sowieso niet weg hoor heb er vast nog een plekje voor in de schuur :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan