BasBQ
Beef en Steak

EUregio BBQ Festival (De) 20 August 2016 - 21 August 2016

 
 
 
 

Mike v R

Forum Meubilair
Berichten
10.409
Category: KCBS Eu Contests

Dates: 20 August 2016 - 21 August 2016

Place: Waldfeucht Germany - Erlenstra?e

Email: info@euregiobbq.de

Website: www.euregiobbq.de

 
Domme vragen zijn er niet... maar ik waag een poging  :-/

Kun je hier als toeschouwer naar toe gaan? Wat kan ik dan verwachten? Zijn er ook eettentjes waar ik BBQ eten kan kopen, want honger ga ik hiervan zeker weten krijgen? Kan ik gewoon kijken als toeschouwer hoe de teams werken? Ik ben nog nooit geweest, het is niet ver rijden, maar toch te ver om er zinloos naar toe te gaan.
 
Rochus zei:
Domme vragen zijn er niet... maar ik waag een poging  :-/

Kun je hier als toeschouwer naar toe gaan? Wat kan ik dan verwachten? Zijn er ook eettentjes waar ik BBQ eten kan kopen, want honger ga ik hiervan zeker weten krijgen? Kan ik gewoon kijken als toeschouwer hoe de teams werken? Ik ben nog nooit geweest, het is niet ver rijden, maar toch te ver om er zinloos naar toe te gaan.
Zeker kun je komen kijken/proeven!
Op zaterdag komen de teams (waaronder ikzelf met Camiel en ReneR (Beterwordthetniet-BBQ)) aan en gaan ze opbouwen en voorbereiden. Er is dan, zeker aan het eind van de middag, tijd voor een praatje, er valt alleen nog weinig te proeven.

Op zondag moet er vanaf 12 uur elk half uur wat naar de jury, en door de meeste teams wordt er dan ook wat aan het publiek aangeboden. Rond  2 uur gaat iedereen opruimen om na de prijsuitreiking direct naar huis te kunnen.
 
Ik ben er vorige keer ook geweest, niet met honger naar huis gegaan!
 
Kom ook eens kijken.....en misschien proeven, idee?n op doen, zijn nog een onderkomen in de buurt aan het zoeken en maken er dan een weekendje uit van, Hasselt heb ik moeten missen en dat was in mijn achter tuin :-( maar 70 km dat valt wel mee, ja, ik ben ook ge?nfecteerd door het BBQ virus :)
 
Wat leuk, misschien dat ik ook even kom kijken :D
 
Gerda en ik komen ook proeven, er schijnt zelfs een aparte tent hiervoor opgezet te worden  :D
 
Rond 12:30 ook aanwezig!
 
Nou, ik ben er geweest, was best vermoeiend :D
 
Ook even lang gewipt en paar biertjes gedronken met wat vage kennisen. :D  Hierna goed gegeten en geslapen en de volgende dag nog wat geproefd uit bakjes. Had trouwens een erg leuke buurman aan de tafel daar  :p
 
insgelijks Ceriel (en Rene en Camiel) We gaan voor een herhaling  :)
 
Boldeagle zei:
insgelijks Ceriel (en Rene en Camiel) We gaan voor een herhaling  :)

Eg wel 8-}
 
Terug
Bovenaan Onderaan