BasBQ
Beef en Steak

Ervaring met deze houtskool

Lauran

Vuurmaker
Berichten
67
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze houtskool? Positieve en negatieve reacties hoor ik graag.
Zeeuwse groeten
Lauran
20220712_130104.jpg
 
Ja, ben ik bekend mee, ik ruik geen teerlucht en vind de, naar mijn menig, lichte rooksmaak die het geeft een prettige bijkomstigheid. Van de 10+ zakken die ik heb opgestookt waren er altijd veel mooie grote stukken bij. De rest wat kleinere stukken en een acceptabele hoeveelheid gruis. Tijdens de acties is de prijs nog scherper. Al met al dus prima houtskool naar mijn bescheiden menig (y)
 
Ja, ben ik bekend mee, ik ruik geen teerlucht en vind de, naar mijn menig, lichte rooksmaak die het geeft een prettige bijkomstigheid. Van de 10+ zakken die ik heb opgestookt waren er altijd veel mooie grote stukken bij. De rest wat kleinere stukken en een acceptabele hoeveelheid gruis. Tijdens de acties is de prijs nog scherper. Al met al dus prima houtskool naar mijn bescheiden menig (y)

Sluit ik me helemaal bij aan! Bevallen mij uitstekend. Welkoop heeft ze ook regelmatig in de aanbieding. Daarnaast zit de winkel hier om de hoek, dus hoeft de postbezorger er ook niet aan de pas te komen.
 
Nooit geen probleem mee gehad.
 
Ga ik dan ook eens proberen.
Mijn favoriete acacia houtskool is tijdelijk(?) niet leverbaar. Grote transport problemen vanuit de VS begrijp ik. Kan wel maanden duren.
 
Ga ik dan ook eens proberen.
Mijn favoriete acacia houtskool is tijdelijk(?) niet leverbaar. Grote transport problemen vanuit de VS begrijp ik. Kan wel maanden duren.
De XL houtskool van welkoop is acaciaā€¦.. dat XL moet je niet te letterlijk nemen maar er zitten mooie stukken in. Acacia is zachter dan witte eik dus als je een zak hebt die klem heeft gezeten hebben ook de zakken van welkoop wat meer gruis šŸ˜‰
 
Terug
Bovenaan Onderaan