BasBQ
Beef en Steak

Enders Caldera Pro

 
 

Henk1985

Sprokkelaar
Berichten
27
Ik kwam in de Aldi de volgende bbq tegen:


Iemand hier ervaringen mee?
Ben een beetje op zoek naar een 57cm bbq erbij voor als vrienden komen eten maar ook voor wat meer ruimte.

De vrouw wil er alleen geen geld aan uitgeven (naaste de huidige bbqs). Maar als ik rond de 100 euro wat geschikts kan vinden is dat wel te regelen.

Zal het wat zijn? Of hebben jullie andere adviezen?
 
Dat ziet eruit als een behoorlijk complete kopie van een weber 57 met gbs systeem.

Kun je volgens mij niet mis mee gaan.

Wellicht dat je een “echte” weber op marktplaats kunt scoren voor een paar tientjes.
 
Echte Weber van 57 met aspan voor paar tientjes valt mij flink tegen hier in omgeving groningen
 
Ik heb in het verleden vaak Webers via marktplaats gezocht, ook met een weekendje weg ed, bbq vergeten dan maar even zoeken op marktplaats en Facebook marktplaats, de duurste 57 heb ik €50.- voor betaald, de goedkoopste €10.- doekje er door en gaan met die banaan
 
Laatst bewerkt:
Gelukt, kan hem morgen ophalen.

Hoe zie jij dat dit een weber 67 is Frits? En wat maakt het verschil?
 
Het zal nog wel een flinke klus zijn om de BBQ weer een beetje schoon krijgen.
Iemand hier nog nuttige tips voor?

Daarnaast een vraag of ik de aspan ook kan draaien? Ik heb de grepen liever aan de rechterkant dan het nu staat (zie foto MP advertentie) aan de linkerkant

Kortom alle bruikbare tips voor deze weber zijn welkom om hem even weer netjes te maken zonder al te veel kosten
 
Vandaag de weber opgehaald. Het is inderdaad een 67cm. Wat een groot apparaat met veel ruimte. De aspan heb ik kunnen draaien. Vanaf rechts toch prettiger te draaien.

De ketel is super schoon geworden lijkt weer splinternieuw. Nu het rooster nog. Dat wordt wel een klusje waarvoor geduld vereist is. Iemand hier nog bruikbare tips voor om het rooster weer blinkend te krijgen?

Dank alvast
 
Foto's foto's
Mooie aankoop voor dat geld

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
De roosters blijven wat lastiger,
Je kunt proberen hem in een bak te leggen met wat vaatwasser tabletten, dat een nachtje laten liggen.

Maar je hebt kans dat de toplaag los laat
 
Hier wat foto's.

Het rooster begint er al wat beter uit te zien. Straks eens even wat rvs pannensponsjes halen.

Nu nog even wachten op de bestelde herqs thermometer en dan maar eens een eerste keer pulled pork maken.

20220528_083300.jpg


20220528_083251.jpg


20220528_083246.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan