BasBQ
Beef en Steak

eindelijk!!! ik heb um

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
ik weet niet of hij hier on-topic is maar ik wil met trots mijn weber 57cm mastertouch presenteren.












euforisch, uitgelaten en een tikkeltje emotioneel maar zoals ik hier ergens al las hebben we allemaal een beetje een afwijking

8) 8) 8) 8)
 
Nu de nog de fik erin,lekker vies maken.
Maar hij is mooi.
 
Die glimt als een hondekeutel in de maneschijn ;) , en mooi dat die dekselslide er weer op zit
 
Daar kun je je nog in scheren ;D
Mooie bbq hoor.
 
morgen ff in laten branden en zondag uitproberen, gelijk eters over de vloer voor de beer can chicken :D
tips zijn van harte welkom ;)
 
Mooi nieuw en goed speeltje hoor!
Veel plezier ermee en snel in gebruik nemen inderdaad.
Kijk ook eens naar andere kolen/briketten dan de zak met Webers die je op de foto hebt staan, er zijn veel betere te koop.
Weliswaar wat duurder, maar kwalitatief (warmteafgifte, brandduur) beter.
Lees ook maar eens de test die uitgevoerd is door Frits, waarvan hierbij een link:

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1354.msg17277#msg17277

Succes!
 
Succes met je maiden run :)
 
Wat zal jij blij worden de komende tijd  ;D
 
Heb um en love um :p
 
En hup, vies maken dat ding ;)
 
Burn baby
 
Ik weet nog dat ik mijn 57-er kreeg, jemigdepemig wat voelde ik me stoer/blij/opgewonden! Echt een fijn speeltje, je gaat hier zo'n plezier mee beleven.
 
En nu komt het genieten en het verslaafd raken,van harte met je aanwinst.
 
Veel plezier ermee hoor!!
 
Mooi, hoe we hier allemaal zo lekker kunnen kwijlen over een stuk glanzend ge?mailleerd plaatstaal met een rooster erop :)
Ik kan me ook nog goed herinneren hoe ik ooit met bonzend hart mijn eerste Weber in elkaar schroefde,  blij als een klein kind.
Veel plezier ermee en kom maar op met je recepten en foto's!
 
structor zei:
Mooie aanwinst, is die nu al aangeweest?

hij is nu ff aan het inbranden, kijken hoe de temperatuur is, ff wat uitgebeende botten pinceren dat soort dingen.
morgen gaat de beer canned chicken erop
 
Terug
Bovenaan Onderaan