BasBQ
Beef en Steak

Eidelijk een begin van de buitenkeuken

san Lorenzo

Tondelzoeker
Berichten
6
Waar in april dit jaar eigelijk het maken van een bescheiden buiten keuken op de planning stond is er door omstandigheden nu dan eindelijk een begin gemaakt.

20211214_161951.jpg
 
Wauw. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
 
Netjes.

Een goed begin, is het halve werk.
 
Zit er prima uit.
 
Ik vind de overkapping nu al mooi! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Ziet er heel goed uit! Ik zie veel mensen die hun bbq tegen het huis aan hebben ipv achter in de tuin, geeft dat geen gerommel met de buren? Bij mijn vorige woning was dat altijd gezeur in ieder geval. Baal nu nog steeds iedere keer dat de wind net verkeerd staat, dan ben ik weer bang dat de buren er last van hebben ook al staat de Q nu achterin de best ruime achtertuin
 
Zo, het mag gaan regenen.....dakje vol met platen gelegd en epdm erop. Volgende week zullen de daktrimmen waarschijnlijk aankomen. Ik heb voor zwart gekozen dat lijkt mij mooier dan aluminium.

20211215_163420.jpg
 
Ziet er heel goed uit! Ik zie veel mensen die hun bbq tegen het huis aan hebben ipv achter in de tuin, geeft dat geen gerommel met de buren? Bij mijn vorige woning was dat altijd gezeur in ieder geval. Baal nu nog steeds iedere keer dat de wind net verkeerd staat, dan ben ik weer bang dat de buren er last van hebben ook al staat de Q nu achterin de best ruime achtertuin
Hoi Kyrti,
De Bastard Large blijft gewoon op zijn wieltjes staan zodat ik flexibel ben met wind en zon... en wat de buren betreft; die hebben een heel mooie dakplantaan die ze letterlijk tot het dak laten groeien met het gevolg dat wij veel zonderling in de tuin hebben en dat vinden zij geen probleem dus waarom zou het dan een probleem zijn als zij van de lekkere bbq-geuren mogen meegenieten. Kortom de buren houde ook geen rekening met andere buren.
 
dan ben ik weer bang dat de buren er last van hebben
9 van de 10 keer op te lossen door een extra portie te maken ;)

Ontopic;
Mooie overkapping zo, slim dat je de bastard lekker flexibel houdt zo.
 
Heel mooi! Netjes dat hij met die zwarte delen ook aansluit op de schutting. Is echt één geheel zo. Heb je de kastjes ook zelf gemaakt?
 
Heel mooi! Netjes dat hij met die zwarte delen ook aansluit op de schutting. Is echt één geheel zo. Heb je de kastjes ook zelf gemaakt?
Hey Rolf,
nee kastjes waren een mooie vonst op marktplaats inclusief koelkast dat scheelt wat ritjes naar de binnendeuren voor vlees,vis en natuurlijk voor de alcoholische versnaperingen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan