BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer pulled pork

 
 

TdeH

Vuurmaker
Berichten
77
Goedemiddag mensen, alweer een tijdje geleden.
Gelukkig niet stil gezeten en het werd eens tijd om pulled pork te maken.
Persoonlijk vind ik dit gerecht zeer ondergewaardeerd voor het werk en smaak wat je ervoor terug krijgt.
Had een mooi stuk bij Makro gekocht van zon 3kg.
Geheel gemaakt volgens het recept van Noskos (als ik dan toch aan de slag ga toch?)
kort beschreven, geinjecteerd, gerubt, koelkast, op de Q voor zon pak hem beet 7 uurtjes uurtje rusten, trekken en smullen
Zeer zeer lekker gerecht, alleen de geur de hele dag in de tuin daar doe je het voor, mag je het erna ook nog opeten is geen straf.
volgende keer denk ik 2x 3kg maken

20210903_220624.jpg


20210903_222514.jpg


20210904_085828.jpg


20210904_132304.jpg


20210904_140103.jpg


20210904_172437.jpg
 
Heel mooie run. Gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Mooi!
 
Ziet er lekker uit. knorretje komt er aan denk ik ;)
 
Ziet er goed uit. Maak er ook meestal 2 tegelijk. Als ie dan toch aan staat ;)

Pulled Pork.jpg
 
Ik neem aan dat je het niet allemaal meteen opeet :oops:. Kun je het ook goed invriezen?
 
Ja zeker in afsluitbare zakjes of vacuum zakjes. Maak porties van 100gr en 250 gr. Ideal
 
Ik neem aan dat je het niet allemaal meteen opeet :oops:. Kun je het ook goed invriezen?
Jazeker. M'n vrouw heeft een keer perongeluk een zakje met Pulled Pork uit de vriezer gehaald ipv gehakt om door de pastasaus te doen. Smaakte ook erg goed kan ik je zeggen.
Dus eten wat je op kunt en de rest in de vriezer, kan prima.
 
Mooie run, gefeliciteerd met je Knor !
 
Rooster lekker benut, een 2e zal net passen
Lekker schaaltje vol zo
 
Gefeliciteerd met je knorrie :D Dat is een mooi stuk vlees zo op de bbq!
 
Die van 100 gr. sla ik even over 🤣 🤣 🤣
Invriezen gaat prima wij doen meestal ± 450 gr. per zakje meer dan genoeg voor met z'n tweetjes.
Op deze plaat de eindsaus appart ingevroren tegenwoordig meng ik die er gelijk door voor het invriezen.

 
Mooie run. Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Mooie run PP. Altijd mooi om te maken. En de beloning is het allemaal waard. Dat moet smullen geweest zijn.
gefeliciteerd met je knorrie.
 
Dat ziet er goed uit. Ik heb er ook een van 2,7 kg liggen van Makro maar wel uit de diepvries.
Die zal ontdooid moeten voor die op de BBQ gaat.

Heeft iemand enig idee hoe lang dit ontdooien duurt in de koelkast?
 
Ik hou 24 uur + aan bij koelkast op 7 graden

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan