BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer beer can chicken

 

Reuvers zient

Sprokkelaar
Berichten
25
a59ab1cd255edd9d4e27c24a130aba27.jpg


Eerste keer bcc op de weber. Was blij met het resultaat. Velletje mag naar mijn mening wat krokanter.
Rub gemaakt naar recept van bbq-helden. Toetje geleend van Noskos, was erg lekker


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er goed uit, voor een krokant velletje tikkie warmer stoken denk ik en die rolo bananen heerlijk ;)
 
Ziet er goed uit. Heb je die bananen op dat rekje op de bbq gezet?
Wij pakte ze altijd in in alufolie en gooide ze tussen de kolen op het kampvuur.
 
Ziet er goed uit. Wat zit er in dat toetje?

Banaan opgesneden, daar een stuk of wat rolo’s in gestopt.
Dennis vertelt je precies hoe het moet. Op die van ons een scheutje likeur 43, die van de kids natuurlijk niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er goed uit. Heb je die bananen op dat rekje op de bbq gezet?
Wij pakte ze altijd in in alufolie en gooide ze tussen de kolen op het kampvuur.

Ja, in het ikea sparerib rekkie. Prima ding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Banaan opgesneden, daar een stuk of wat rolo’s in gestopt.
Dennis vertelt je precies hoe het moet. Op die van ons een scheutje likeur 43, die van de kids natuurlijk niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanx. Deze ga ik bijhouden.

vroeg me al af of er drank bij moest of niet. Maar liever wel :D Maar ik dacht eerder aan rum, grand marnier of amaretto. Maar die liquor 43 is ook enorm lekker. Nig eens fles meebrengen.
 
Thanx. Deze ga ik bijhouden.

vroeg me al af of er drank bij moest of niet. Maar liever wel :D Maar ik dacht eerder aan rum, grand marnier of amaretto. Maar die liquor 43 is ook enorm lekker. Nig eens fles meebrengen.

Wat jij lekker vindt natuurlijk. Had eerlijk gezegd ook niets anders in huis.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat jij lekker vindt natuurlijk. Had eerlijk gezegd ook niets anders in huis.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb het filmpje keken met het lawaai van de zoon op de achtergrond die tv aant kijken is. Maar heb gemist of het kwam er niet in voor op welke tzmperatuur. Wel dat het direct of indirect kan. Vaag :D
 
Nice
Heb je ook een foto dat het kippie op de bbq staat?
 
Knap ! Dit staat ook op mijn todo lijst komende dagen :)
 
Aha. Netjes gedaan hoor
Volgens mij heb je met deze foto zojuist een sticker verdiend 😁
Pin me der niet op vast, want ben geen moderator
 
Mooi gedaan. Kippie in de pan. Aardappels er om heen. Dan moet smullen geweest zijn.
Gefeliciteerd met je tokkie.
 
Ik zie dat er ooi chickensitters zijn in allerlei vormen. Maar is het de moeite om zoiets aan te schaffen of is een simpel blik beter? (Bieren zijn bij mij meestal int flesje) :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan