BasBQ
Beef en Steak

Domi's Ribsteak

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Dominique kwam gisteren even een bakkie doen en die nam als cadeautje een ribsteak mee, voor sommige mensen klinkt dat natuurlijk heel raar, maar voor barbecueërs is het een heel geschikt cadeau :D

Dus die heb ik vandaag maar even op de BBQ gegooid, eindelijk weer eens een behoorlijke dag trouwens, het ging dit keer tenminste niet regenen toen ik mijn kolen aan had gestoken!

Ribsteak van een pond trouwens, heb ik gerubd met DP Cow Lick, als ik die de volgende keer weer gebruik dan doe ik hem iets dunner, want die is best wel pittig. Daarna op de BBQ tot medium rare, dit mag best een beetje rood.
Erbij mais en opperdoezers met Todd's Dirt uit de oven. Het was heerlijk!!

ribsteak-1.jpg


ribsteak-2.jpg


ribsteak-3.jpg


ribsteak-4.jpg
 
Ziet er lekker uit, maar zo`n beloning heb je ook wel verdiend na alle ellende die je gisteren hebt moeten doorstaan;-)
 
Zijn de betere kado's. Ziet er lekker uit.
 
Prima kado, ik heb laatst 3 kg kipsate aan de buren gegeven voor de verjaardag. Is niet zo'n fanatiek bbq'er, maar gaf een bbq voor de verjaardag. Werd ook hogelijk gewaardeerd :)
 
Kijk dat is toch leuk, dat je cadeau op waarde word geschat, beter dan een bos bloemen, wat mij aangaat! Die gaan dood, dit is al dood, en kan je opeten ;)

Fijn dat het beviel, wij hadden hem vanavond ook, met Mike's award winning rub, jammie!
 
Kijk dat is nog eens een origineel kadoo en het resultaat mag er ook wezen
 
Mooi stuk vkees ziet er goed uit,waneer komt ze bij mij langs?
 
Dat zijn nog eens de leuke kado's :)

Ziet er trouwens erg lekker uit. En Opperdoezers zijn heerlijke aardappelen....
 
Ziet er uit als een verdomd lekker stuk vlees.

Dit zijn de betere cadeaus!
 
Kun je best doen hoor, is erg gezellig!!
 
Oh Domi, wanneer kom je bij mij langs? ik hou ook nie van bloemen... 8)
 
Woon ik te ver weg Domi om je een keer hier uit te nodigen??

Dat ziet erg smakelijk uit Dennis!
 
Stelletje mafketels....;)
 
je bent hier ook welkom hoor domi  :-[
 
Terug
Bovenaan Onderaan