BasBQ
Beef en Steak

De MeatStick BR662

 
 

Willem Rookproever

Vuurmaker
Berichten
96
Wie heeft er ervaring met deze draadloze thermometer sondes, die via een Wifi bridge communiceren. Ziet er wel heel erg gelikt uit, maar de prijs is er dan ook naar (€230 bij Amazon).
 
Marcel van NASQ BBQ is in ieder geval enthousiast.
Al zegt hij mij dat net even te vaak. 🤔
Niemand hier die eigen praktijk ervaring met deze gadget heeft?
 
Wie heeft er ervaring met deze draadloze thermometer sondes, die via een Wifi bridge communiceren. Ziet er wel heel erg gelikt uit, maar de prijs is er dan ook naar (€230 bij Amazon).

Zou je dan niet beter gewoon de Meater nemen? Ik zie net die van jou dat die €220 voor 2 stuks. Voor €80 meer heb je de maeter block met 4 stuks.
 
Daar heb je gelijk in, maar ik heb nog geen winkel gevonden waar de Meater Block leverbaar is. Behalve bij Amazon dan, voor €860???? 🤨
Dat is toch wel ruim boven mijn budget voor een thermometer systeem.
 
Daar heb je gelijk in, maar ik heb nog geen winkel gevonden waar de Meater Block leverbaar is. Behalve bij Amazon dan, voor €860???? 🤨
Dat is toch wel ruim boven mijn budget voor een thermometer systeem.

Die zag ik ook, maar dat lijkt me wat veel of eentje wat van de situatie wil profiteren.

Mijn dealer heeft hem op stock: https://www.kamadobbq.be/shop/acces...MI3b7hxYGA9wIVWeh3Ch3jawFwEAQYASABEgKgrPD_BwE

Op Bol staat er ook een dubbele voor €99. Kan de link niet kopieren omdat hij telkens de app opent.
 
Daar heb je gelijk in, maar ik heb nog geen winkel gevonden waar de Meater Block leverbaar is. Behalve bij Amazon dan, voor €860???? 🤨
Dat is toch wel ruim boven mijn budget voor een thermometer systeem.
Ja, ik kreeg recent bericht dat de Meater+ er weer was bij Amazon.
+200 euries...

heb altijd getwijfeld aan een block, vind 4 (nog) wat te veel, maar als ik hetzelfde al bijna kwijt ben voor 2...

Ik ben erg positief over de Meater+ by the way ;)
 
Ik heb een Maverick ET-732 voor 6 of 7 tientjes die perfect werkt.
 
Marcel van NASQ BBQ is in ieder geval enthousiast.
Al zegt hij mij dat net even te vaak.
Niemand hier die eigen praktijk ervaring met deze gadget heeft?

Ik!

Mijn excuses dat ik enthousiast ben over iets wat heel fijn werkt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Haha 😂, had ik kunnen weten dat jij ook lid van dit genootschap zou zijn.
Mooi dat je enthousiast bent.
Toch blijf ik nog steeds tegen de prijs aanhikken en het feit dat de opladers op batterijen werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Ik!

Mijn excuses dat ik enthousiast ben over iets wat heel fijn werkt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je hebt het gekregen zeg je in het filmpje, ook al krijg je geen geld voor het filmpje, je hebt iets van ze gekregen.
Het lijkt me niet vreemd dat mensen dan toch enigzins aan je mening twijfelen of die 100% eerlijk is.
In onze tijd van influencers zou het naief zijn, dat niet in je achterhoofd te houden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Haha , had ik kunnen weten dat jij ook lid van dit genootschap zou zijn.
Mooi dat je enthousiast bent.
Toch blijf ik nog steeds tegen de prijs aanhikken en het feit dat de opladers op batterijen werken.

Uiteraard! Al jaren, kom er alleen te weinig

Ja, prijs is echt wel een dingetje. Die combo set is ook flinke investering. Als ik hem nu zou moeten kopen. Zou ik voor de bridge set 1 gaan. Met 1 Meatstick en bridge. Deze langzaam verder uitbouwen na behoefte. Die is 189,95 euro. Nog steeds veel geld. Maar stukken goedkoper dan de combo set.

Batterijen heb ik nog geen probleem mee ondervonden overigens. Mocht je nog meer willen weten! Schiet maar hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je hebt het gekregen zeg je in het filmpje, ook al krijg je geen geld voor het filmpje, je hebt iets van ze gekregen.
Het lijkt me niet vreemd dat mensen dan toch enigzins aan je mening twijfelen of die 100% eerlijk is.
In onze tijd van influencers zou het naief zijn, dat niet in je achterhoofd te houden :)

Hoe noem je mij nu ik ben maar een kerel met een bbq en een camera Maar snap wel wat je bedoeld hoor. Twijfelen mag altijd, maar mijn bankrekening wordt niet hoger, als the Meatstick beter wordt verkocht en mijn naam te grabbel gooien voor een gratis artikel is het me niet waard. Dus dat gaat niet gebeuren.

Ik ben gewoon eerlijk en test het spul gewoon lekker uit. Bevalt het.. hebben ze geluk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoe noem je mij nu ik ben maar een kerel met een bbq en een camera Maar snap wel wat je bedoeld hoor. Twijfelen mag altijd, maar mijn bankrekening wordt niet hoger, als the Meatstick beter wordt verkocht en mijn naam te grabbel gooien voor een gratis artikel is het me niet waard. Dus dat gaat niet gebeuren.

Ik ben gewoon eerlijk en test het spul gewoon lekker uit. Bevalt het.. hebben ze geluk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Of jij je nou een influencer voelt of niet, het is wel de huidige wereld.

Mensen houden er rekening mee, hoop ik. 😅
 
Misschien late to the party, ik heb hem ook.
Ik heb de meatstick Xtender (in de oplader zit de extender).
Ik vind de verbinding van de Meatstick robuster dan de Meater block.

Beiden werken fijn, beiden tonen 2 temperaturen (kern en omgeving), beiden tonen een schatting die je met een korrel zout moet nemen, beiden maken een groot gat in je vlees.

Ik weet niet meer waar en wanneer ik de Meatstick heb aangeschaft, het was ergens rond de 90 euro. Ik heb de Meater block via de Meater site gekocht (toen het nog kon).
 
Bedankt. Dat van die gaten in het vlees, daar had ik nog niet aan gedacht. Lijkt me niet echt fijn voor de presentatie.
Ik stoor me er niet aan.
Ja je ziet dat er een thermometer/meater gezeten heeft. Maar om dat nou een gat te noemen...

Ik gebruik 'm dan weer niet bij bcc.
En bij pp zie je er sowieso niets meer van.😅
 
Misschien late to the party, ik heb hem ook.
Ik heb de meatstick Xtender (in de oplader zit de extender).
Ik vind de verbinding van de Meatstick robuster dan de Meater block.

Beiden werken fijn, beiden tonen 2 temperaturen (kern en omgeving), beiden tonen een schatting die je met een korrel zout moet nemen, beiden maken een groot gat in je vlees.

Ik weet niet meer waar en wanneer ik de Meatstick heb aangeschaft, het was ergens rond de 90 euro. Ik heb de Meater block via de Meater site gekocht (toen het nog kon).
Als je nu maar een van de twee nu op opnieuw zou moeten kopen, welke zou je dan pakken en waarom?
 
Terug
Bovenaan Onderaan