BasBQ
Beef en Steak

De keuze is reuze! HELP!

Soofs Kitchen

Tondelzoeker
Berichten
18
Hoi goede avond allemaal!


Ik ben op zoek naar een leuke beginners smoker waar ik ook op gas mee kan koken! Tenminste dat leek bij handig....

Een smoker vind ik echt zo gaaf en de gerechten heeeeerlijk!! Dus dat wil ik sowieso.. maar ik wil ook graag op vuur wat kunnen grillen... soort van alles in 1..

Nu kwam ik deze tegen bij de Macro voor 429€ ex de btw.

heeft iemand hier ervaring mee? Reviews zijn slecht te vinden... of heeft iemand tips voor een leuke bbq en smoker waar ik mij bbq carrière mee kan beginnen ;)?
8EB0E152-23F6-47E6-BD29-95369D87A523.jpeg
04FC38C1-3A34-4AEC-8007-47827DC585B4.jpeg
 
Geen ervaring met gas, ziet er van de buitenkant allemaal tiptop uit, voor in hoeverre dat wat over de kwaliteit zegt.
1 vraagje: waarom per se een gas- en geen houtskoolbbq?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Geen ervaring met gas, ziet er van de buitenkant allemaal tiptop uit, voor in hoeverre dat wat over de kwaliteit zegt.
1 vraagje: waarom per se een gas- en geen houtskoolbbq?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

moet eerlijk bekennen dat ik daar niet een heel goed antwoord op heb hahah! Op houtskool grillen en kunnen smoken is wat ik graag wil! Maar bv een keer een pannetje erop zou ook fijn zijn!
 
moet eerlijk bekennen dat ik daar niet een heel goed antwoord op heb hahah! Op houtskool grillen en kunnen smoken is wat ik graag wil! Maar bv een keer een pannetje erop zou ook fijn zijn!

Aahh dat begrijp ik wel. Een gietijzeren pan kan je makkelijk op de houtskoolbarbecue gebruiken. Mits deze niet ge-emailleerd is.
Een simpel rvs-steelpannetje kan je volgens mij ook gewoon op t rooster zetten en z’n gang laten gaan.
Maar als je voor gas wilt gaan, zeker doen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zou haast zeggen op een 57cm kogel kan je alles doen wat je wilt. Het enige nadeel is dat het even 10-15 minuten duurt voordat je genoeg vuur hebt.