BasBQ
Beef en Steak

Custom made Grill ??

 
 
 

Bucari007

Stoker
Berichten
286
Ik kwam de volgende link tegen op etsy; https://www.etsy.com/nl/listing/626...?ref=shop_home_active_4&variation0=870429568#

Dit lijkt me echt een perfect verjaardagscadeau! Echt heel gaaf! Ze maken ook de "dubbel dekkers", maar shippen helaas niet naar NL.

Iemand ervaring met soortgelijke winkels/adresjes die wel naar NL shippen? Of binnen NL natuurlijk.

Erg benieuwd!
c5ce3687a8ddfc7897c6c1defd8170c0.jpg
139818a4f5925dfbcba54ae573bb25a2.jpg
591d4966837aa4a6293cce6ca723fea8.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Denk dat je hier wel bij elk groter staalverwerkingsbedrijf mee terecht kunt die laser snijden.
 
Toen ik nog Facebook had, had je daar iemand in de BGE NL-groep iemand die dit soort roosters maakt. Ik dacht dat ie Marcel heet.
Wellicht kun je eens in die groep informeren?
 
Idd willekeurig staalbedrijf lief aankijken :)
Handig als je wellicht zelf de tekening aan kan leveren.

Heb zelf zo ook mn roosters voor mn braai en ei laten maken!
5DCD54F9-69F6-41E9-8F80-3F625E993F18.jpeg
8477C146-B6FE-4288-A483-C3E5671B48B8.jpeg
 
Als er iemand een tekening heeft kan ik eens kijken wat zoiets moet gaan kosten . Of als iemand een logo heeft wat ik in inventor kan verwerken is het ook goed. Kan dan wel een opzet maken.
 
Nice! Heb je nog enig idee vd kosten of welk materiaal ze gebruikt hebben?? Toch wel erg mooi hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Dit is allemaal 6mm rvs op 1-tje na, die is 3mm. Kosten voor 6mm rond de 120ā‚¬/m2
 
Als er iemand een tekening heeft kan ik eens kijken wat zoiets moet gaan kosten . Of als iemand een logo heeft wat ik in inventor kan verwerken is het ook goed. Kan dan wel een opzet maken.
Top Idee! Ik zal een maatje van mij eens vragen, die zit in de design van logo's etc. Jij zit zelf in de metaal@solexfrank? Heb een poosje terug wel die billow plates van je gekregen en die doen hun werk prima

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Ik hou me aanbevolen voor een fijnmazig rooster als op de foto bij Knubbe en een grillrooster met genootschapslogo
 
Laatst bewerkt:
Heb jij de tekeningen/ontwerpen van die halve roosters nog? Maatje is bezig met een Logo en ik wil dit graag in 2 halve roosters hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Je hebt PM
 
Ben vandaag bij een klant geweest die metaalbewerkingen doen en die kunnen deze roosters ook bezorgen. Lasergesneden. Maar poste eens naar wat dat zou kosten, maar kon hij zo direct niet veel op plakken. Hangt wat af van ontwerp en zo.

Er kruipt ook werk in van het uittekenen. Dus als er meer vraag naar is, dan valt dat allemaal wel mee, maar voor 1 stuk voor mezelf bv, zou dat wel niet zo goedkoop zijn.

Dus die ā‚¬109 van de link uit de beginpost incl. verzending, lijkt me een mooie prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan