BasBQ
Beef en Steak

Croffle ,croissantwafel van de Bbq als lunch

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
Dit idee heb ik van noskos zijn site moet zeggen dat het een heerlijk idee is.
Heb er zelf 2 naturel gemaakt zelf 1 waar ik jam op heb gesmeerd en corina had er 1 met smeerkaas
Dan heb ik er nog 1 gemaakt met chocopasta voor mij
En voor corina 1 met kaas en hamblokjes .
Corina vond het geslaagd en ik heb er ook van gesmuld
Nu de foto’s nog

82559a6fbd0b96d17156b663cbd22a76.jpg
30127ea9262bde4d95e2be3873205759.jpg
b0268b1ba098712a8239c818bb7241d3.jpg
4f579b2df40458b76883c877a6e51f2f.jpg
779a3149399a53d9575b483bd4277764.jpg
244d7fbe2187a9532172b138470bf739.jpg
e3ce196b78bebed4f08cfed5511ecb26.jpg


Deze was met chocopasta
08b64d573f4984de19a67b96badf4725.jpg


En deze met kaas en hamblokjes
17f202518b200c8e76d509bbd69e8902.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Smulpaap.
 
Gewoon ongegeneerd alleen maar lekkere gerechten maken
Goed bezig
 
Mooi man. Had Noskos zn fimpje ook gezien. lijkt me ook eens lekker om te maken.
 
Ze zien er geweldig uit. Deze stijgt op de to do lijst.
 
Ik zeg: goed bezig ! Zo’n wafelijzer lijkt me ook wel wat. En weer heerlijk de JoyStove gebruikt, ideaal ding is het toch he ?!
Die van mij komt er ook steeds meer en meer gebruikt uit te zien. Het lukt me niet meer om ‘m glimmend te houden.
Dit gerechtje ga ik opslaan bij mijn favorieten voor tegen die tijd als ik ook een wafelijzer heb ! Bedankt voor het delen.
 
Ik zeg: goed bezig ! Zo’n wafelijzer lijkt me ook wel wat. En weer heerlijk de JoyStove gebruikt, ideaal ding is het toch he ?!
Die van mij komt er ook steeds meer en meer gebruikt uit te zien. Het lukt me niet meer om ‘m glimmend te houden.
Dit gerechtje ga ik opslaan bij mijn favorieten voor tegen die tijd als ik ook een wafelijzer heb ! Bedankt voor het delen.

Had bij het wafelijzer ook een ronde plaat waar het wafelijzer oppast deze wat aangepast zodat hij precies in de ring van de joystove past
Heb het ook opgegeven om hem netjes te houden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Dit ziet er heerlijk uit! Nu wil ik ook een wafelijzer en een Joy Stove... Zucht de lijst wordt alsmaar langer haha.
 
Ziet er goed uit.
Grappig om te lezen dat jij juist de zoete beleggen kiest en Corina de hartige.
Stereotyp verwacht ik toch andersom ofzo o_O

Ik mis een beetje een 'cutthrough' bij deze dingen.
Dat mistte ik ook bij Noskos zijn video.
Misschien omdat ik andere kanalen gewend ben waar het gerecht even gegeten wordt aan het einde.
Ik snap ook wel dat sommige mensen dat niet prettig vinden maar ik heb geen idee hoe ik dit nu moet zien.
Van buiten lijkt het een normale wafel, maar heb je bijv nog wel dat bladerende effect van een croissant aan de binnekant? of is t helemaal vast..

Misschien toch eens zelf proberen van de week voor de lunch/ontbijt.
 
Mooi egaal gekleurd Piet, ziet er heel goed uit!
 
Ziet er goed uit.
Grappig om te lezen dat jij juist de zoete beleggen kiest en Corina de hartige.
Stereotyp verwacht ik toch andersom ofzo o_O

Ik mis een beetje een 'cutthrough' bij deze dingen.
Dat mistte ik ook bij Noskos zijn video.
Misschien omdat ik andere kanalen gewend ben waar het gerecht even gegeten wordt aan het einde.
Ik snap ook wel dat sommige mensen dat niet prettig vinden maar ik heb geen idee hoe ik dit nu moet zien.
Van buiten lijkt het een normale wafel, maar heb je bijv nog wel dat bladerende effect van een croissant aan de binnekant? of is t helemaal vast..

Misschien toch eens zelf proberen van de week voor de lunch/ontbijt.

Je hebt niet dat bladereffect van een croissant
En ik wilde hem wel doorsnijden maar wilde het ook warm eten had trek rook heerlijk


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan