BasBQ
Beef en Steak

Camping Ribs op de (verplichte) gas BBQ

 
 
 

Bucari007

Stoker
Berichten
286
Het was een zware teleurstelling om 2 dagen voor vertrek te horen dat op de meeste Franse campings geen kolenbbq mee mag. Okay...en nu??! Wist ik veel, ik 'kampeer' al jaren niet meer, maar zag het plaatje met de bbq wel weer voor me.
Ik wil gewoon die mooie dikke stukken vlees en vis uit de Franse Supermarche eten zonder gepiel met een pannetje of in een kokend heet stacaravan keukentje!
Uiteindelijk 2 dagen voor vertrek oa op advies van een mede Qer op dit forum een Napoleon Travel Pro gekocht met 2 zones en moet zeggen, man wat een uitvinding is dat! Okay...het is Gas...helemaal mee eens...pielen met mijn Masterbuilt voelt toch meer als de 'oerman' die ik ook graag wel ben, maar verdomd stabiele temperatuur zonder een poot uit te steken en met een biertje in de hand en kont in het zwembad, is wel relax man!

Echt lui vakantie BBQen. Mooie aankoop en zeker een aanrader voor de Qer die ook indirect wil pielen op de camping waar kolen verboden zijn.

Rookhout mee en dan is het toch net alsof het "echt" is.

Al wel 2x even een mannetje vd camping komen gluren vanwege de heerlijke rookgeuren, maar he...ik houd me keurig aan de regels he!

Even een kleine impressie, en op het moment bezig met de eerste 321 RIBBEN! Mooie slagerij gevonden en kijken of het low en slow ook echt goed lukt op dit ding, tot nu toe
819a8a36bbf22efa3515968d30af6ac2.jpg
4a652cfc3d5f2fe30df5e316052dfe0b.jpg
766af291cb5643f0dbefbff3702e5b36.jpg
536e8f5c984a7fde25f50f67b9a722dd.jpg
57376dd32ecadeb0fd50669bb83418ab.jpg
0737f08a02ad7792b166d89cef4a92cc.jpg
f0f49db1f85d2334a5dec7708cfad685.jpg


Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
 
Ach ja, nood breekt wet, ik ben ook absoluut niet van de Gas BBQ maar als het niet anders kan is dit toch de enige goede oplossing.
Ziet er allemaal geweldig uit, dit moois krijg je inderdaad niet voor elkaar in een caravan keukentje in de kokende hitte.😂
 
Waauw! Wat lekker om dat allemaal
Te zien, ik kan hieruit concluderen dat die goed bevalt? maar man man wat eeen lekkere gerechtjes erop!

P.s. Ik ben de royvanbergen naam is veranderd op de forum



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yep! Ook Low & Slow gaat gewoon heel erg prima! 4.5 uurtjes onderweg, ff aflakken en opvreten dacht ik zo. Ziet er beter uit dan verwacht! Zga fall of the bone.

Dit gaat wel werken deze vakantie
30cc6ca098933c8e4695bbc59982d1c8.jpg


Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
255a964c50d831d7940aa355fa6359d6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waauw! Wat lekker om dat allemaal
Te zien, ik kan hieruit concluderen dat die goed bevalt? maar man man wat eeen lekkere gerechtjes erop!

P.s. Ik ben de royvanbergen naam is veranderd op de forum



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja bevalt zeker. Vooroordeel Gas is stukken minder geworden, maar er gaat niets boven kolen!
Bedankt voor de tip, top dingetje!

Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
 
Ja dat klopt! Thuis gaat ook alles op de kamado! Maar op vakantie is het hellaas niet anders


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
mooi apparaat moet ik zeggen
en heerlijke gerechten heb je daar.
geniet ze (maar dat lukt wel zo te zien)
 
Terug
Bovenaan Onderaan