BasBQ
Beef en Steak

Boretti da Vinci Top

 
 

Jackass123

Kooltjesharker
Berichten
168
Hier mijn gasbbq:
IMG_1062_630x471_zpsafce41f1.jpg

IMG_1063_630x471_zpsdd4820af.jpg


Mijn ervaring is dat de kwaliteit voor het geld niet erg hoog is, emaille bobbelt, knoppen verkleuren, verder komt de temperatuur met alle 4 de branders aan niet boven de 206?C.
Ik gebruik deze op aardgas, bij twee branders aan komt de temperatuur niet boven de 94?C, en moet ik de infra rood brander er bij aan zetten. Het zou kunnen zijn dat de verbrandingstemperaturen van aardgas lager liggen dan butaan/propaan, en dat Boretti ze verkoopt als zijnde geschikt voor aardgas, maar dat de branders dan aan de lichte kant zijn.
 
Wauw wat een schitterende barbecue plek!!!!

Wat voor drukverdeler zit erop? 30mb? Ik heb bij mijn gasser (inmiddels in bezit van m'n zwager) de drukverdeler vervangen voor een 50mb want ik kreeg het apparaat niet boven de 150 met alle drie de branders aan.
 
Mooie plek, wel jammer dat hij niet heet genoeg wordt, Bradley smoker staat er ook mooi bij
 
Voor aardgas heb je andere sproeiers nodig dan voor propaan! Misschien dat Borreti die kan leveren. Heb je hem al wel eens met een fles geprobeerd? Er zijn wokbranders in de handel die met twee soorten sproeiers worden geleverd. Die voor aardgas hebben een beduidend grotere doorlaat dan die voor propaan. Je kan ze ook zelf uitboren. Misschien kan dit je op weg helpen.

http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,17174.0.html
 
Wat een prachtige werkplek zeg..... Holymoly!
 
Boretti is een top merk heb ik al 20 jaar een gas fornuis van.
 
sow eej jij hebt het goed voor elkaar! mooie gedaan. geweldige smoker btw ;)
 
riona zei:
Boretti is een top merk heb ik al 20 jaar een gas fornuis van.
Maar zo te lezen is een fornuis geen BBQ, want Jackass is niet onverdeeld enthousiast.
 
dat is een heel erg mooie bbq plek
 
Prachtplek hoor! Onder dak afdak zou een mooie Italiaanse houtoven ook niet misstaan!  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan