BasBQ
Beef en Steak

Boretti ceramica

theantropoid

Tondelzoeker
Berichten
4
Hallokes

Ik heb reeds een kleine kamado in dienst en ben er echt op verliefd.
De gewone bbq wordt al even nietmeer gebruikt en zit op de bank.

Ik heb interesse in een nieuwe kamado
Een grotere van hoogte met grotere grill.
Ik dacht aan de kamado v boretti ceramica L
Of aan de bastard urban large.

Iemand een deskundige suggestie?
 
Gewoon een kwestie van de kijken wat erbij komt en dan het voornaamste de garantievoorwaarden. Er zijn maar een handvol merken die levenslange garantie geven, waaronder ook The Bastard. De rest is 2 tot 5 jaar.
 
Gewoon een kwestie van de kijken wat erbij komt en dan het voornaamste de garantievoorwaarden. Er zijn maar een handvol merken die levenslange garantie geven, waaronder ook The Bastard. De rest is 2 tot 5 jaar.
uit hun algemene voorwaarden:

Onder levenslange garantie wordt verstaan een periode van 20 jaar.


enige die echt levenslang geven zijn KJ en BGE (en primo was ik weeral vergeten).
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de plaats van de luchtinlaat een beetje ongelukkig gekozen.
Dat is op te lossen door het nest niet te gebruiken en het deksel te draaien. Maar wel een slordig ontwerpfoutje, zoals er zoveel zijn bij dat merk.
 
Heb eens gekeken naar die Boretti, wist niet dat die een kamado hadden. Die luchtregeling onder het tafeltje is inderdaad wel heel speciaal (om het beleefd uit te drukken)
 
Levenslange garantie word alleen gegeven op het keramiek (alleen dome en base) de rest is beperkt. Kijk gewoon wat je mooi vind en past bij je budget.
 
enige die echt levenslang geven zijn KJ en BGE (en primo was ik weeral vergeten).

Met die levenslang wordt idd de verwachtte levensduur bedoeld. Ik ging er vanuit dat dit bij BGE en KJ hetzelfde is en dat ge na 20 jaar niet meer veel gaat los krijgen. 20 jaar met een BBQ vind ik sowizo al puik.

Tijdens mijn zoektocht destijds was ik er wel eentje tegen gekomen die effectief 20 jaar had, maar weet niet meer welk merk dat was. Grill Guru was destijds 10 jaar, dacht ik.

Ik had destijds het oog op een Outr XL, maar die gaven maar 2 jaar garantie. Dat heeft me dus doen zwichten voor een KJ.
 
Ik heb voor een KJ gekozen omdat ze over een paar jaar nog steeds de accessoires kunnen leveren. Ik ben zelf helemaal geen knutselaar, dus voor mij is het een geruststelling dat ik een grillplaat of kolenmand simpel op maat is. De Boretti is nieuw en dan moet je altijd maar weer afwachten of voor het volgende seizoen dezelfde maten aanhouden of dat ze een nog beter briljant idee krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan