BasBQ
Beef en Steak

Bloemkool prikkers

 
 
 

(Koen)

Kooltjesharker
Berichten
207
We laten de bouw van de schuur thuis even voor wat het is en pakken lekker een weekje vakantie. Speciaal om mijn wga flink te gebruiken :cool:

Mooie kans om een leuk fotootje te maken.

Deze stond al wat langer op het lijstje en nu maar eens proberen, gerookte bloemkool roosjes

Eerst maar eens een bloemkool verkleinen.
IMG-20210817-WA0004.jpg

Dan alles door een geklopt eitje halen, wat paneermeel met barbecue kruiden en op een prikker zetten.
20210817_160016.jpg

Nu ook maar eens een chimichurru proberen te maken.
Blijkt toch lastig zonder vijzel of staafmixer. Maar het is een soort van gelukt.
IMG-20210817-WA0003.jpg


IMG-20210817-WA0005.jpg

Webertje aan en de campinggasten verblijden met wat heerlijk geuren van appeltjesrook en barbecuekruiden.
20210817_160340.jpg

Intussen een aardappel er bij gelegd onder het rooster en de bavette steaks voorzien van pezo.
Deze even boven de briketten grillen,
En dan nu alles super chique op mijn camping bordje
20210817_180050.jpg

En wat een heerlijkheid weer. Inmiddels het toetje erop gezet:cool:
20210817_201331.jpg
 
Ziet er lekker uit, kom maar door met de fotos van het uiteindelijk toetje
 
Machtig mooi, en dat allemaal van de WGA. Respect!
 
Machtig mooi maaltje op die kleine grote alleskunner! 😍
 
Geef even door waar je volgend jaar gaat kamperen…..schuif ik aan!
ziet er allemaal erg goed uit hoor! Heel netjes gedaan
 
De run er alweer opzitten en er wat lekkers vanaf laten komen
 
Oh wat leuk gedaan, prikkers met bloemkool, dat moet ik gaan onthouden, het ziet er echt heel lekker uit :love: de rest ziet er ook heerlijk uit, jullie hebben een super maaltijd gehad.
 
Heel mooi gedaan. Die bloemkool ziet er goed uit. Is het korstje ook mooi knapperig geworden? En hoe lang ongeveer op de Q?
Deze ga ik iig onthouden. En mooi op de WGA, is altijd erg leuk om met dat ding in de weer te zijn. Jullie hebben ondanks het mooie weer toch goed te eten, dat is ook iets waard 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan