BasBQ
Beef en Steak

Bge inbouwen

niki0990

Tondelzoeker
Berichten
14
Goedemorgen allemaal,

Vriendlief is gister begonnen met de tafel (zeg maar gerust aanrecht) voor onze Bge. Het frame is er nu nog de kastdeuren en een lade! Het blad wordt uiteindelijk een gegoten betonnen werkblad! En natuurlijk moet hij straks nog geschilderd worden
Dus hier een draadje met de progess van onze tafel!
fed404947c4574fd426b8434aeda9d58.jpg
da13e69626a677b80fe95cc1a758e382.jpg
b3cfe273a08e68618eb5e27a5b7bda49.jpg
 
Dat ziet er al geweldig uit. Handig vriendje, fijn als je dit zelf kunt maken...
 
Ja hij heeft een eigen timmerbedrijf dus dat Is altijd handig!  Alhoewel het vaak wel een gevalletje help mijn man is klusser is, altijd bij een ander bezig, zag hij hier zelf de prioriteit wel van in haha
 
Heel mooi geworden :)
Ben zelf ook al een paar daagjes bezig met het zoeken en bedenken van een goede werktafel voor mijn weber.
Een betonnen blad denk ik ook aan, goedkoop en simpel te maken.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Greetz,
Blefke
 
Mooi ding, ben benieuwd. Ga ik volgen.
 
Top! geniet ervan  B-)
 
Dat is een knappe tafel!!! Heel mooi :)
 
Mooie tafel hoor, maar komt hier nog een betonnen werkblad bovenop?
Kijk dan even naar het gewicht en de wieltjes die je nu gebruikt, en wellicht ook de plaatsing van de wieltjes, anders wordt het zwakste stuk van je blad nu niet ondersteund zoals ik dat zo zie.

(Maar wellicht gaan de wieltjes er nog wel onderuit  :D)
 
Er komen nog wieltjes bij, maar dit zijn wel speciale wielen met een belasting van 200 kilo per wiel. Het bovenste houten blad gaat er af en deze wordt vervangen door een betonnen blad.
 
Gaaf hoor, zijn dat wieltjes die aan mede forumleden ook verkocht kunnen worden? Ik heb de plannen om vrijwel hetzelfde formaat tafel te bouwen.

En zijn er bouwtekeningen beschikbaar? (eventueel als scan?)
 
Ik ga wel even vragen welke wieltjes het zijn! Vriend doet alles uit zijn hoofd zonder tekening maar kan wel even vragen of hij e.E.a. Op papier wil zetten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan