BasBQ
Beef en Steak

BBQ'en met een zwangere vrouw in huis.

 
 

Brecht

Gemarineerd
Berichten
1.113
Heeft er iemand tips en suggesties wat er allemaal kan gemaakt worden wanneer er een zwangere vrouw in huis is?
Momenteel staat het Q'en op een laag pitje aangezien de vrouw hier zwanger is en geen rood vlees mag/wil eten, dus wanneer ik de Q aansteek wordt het hier meestal beperkt tot sate's, worst en andere stukken die doorbakken mogen worden alsook zalm op een plank (weliswaar tot de eiwitten mooi gestold zijn) maar na een tijd begint mij dit toch te vervelen. Daarom vraag ik aan jullie wat hulp om ideeen op te doen.
 
Eigenlijk valt toch alleen niet door gegaard vlees af? Dus bijvoorbeeld een biefstukje oid.
Blijft nog genoeg over hoor met kip, vis en varkensvlees.
En als het toch rund moet zijn, een stuk stoofvlees maken, brisket, hamburger goed gebakken.
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar alles wat op de Q kan voor een vegetarische maaltijd..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
TheJoster zei:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar alles wat op de Q kan voor een vegetarische maaltijd..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

Dan kan ik gelijk zelfmoord plegen.
2 Aparte stukjes vlees heb ik ook al gedaan maar dan is de vrouw boos omdat het van mij er beter uitziet dan het stuk van haar (hoe zou dat komen, volgens mij iets met hormonen)





 
Ja soms wordt het wel wat lastig, pp mag ik ook niet meer maken wegens de te sterke rookgeur. Een of andere idioot heeft haar aangepraat dat kip van de bbq ook niet zo gezond is omdat dit te traag zou garen, dus vermijd ik dit ook liever (maak ik wel klaar als ze eens niet thuis is). Toch mssh maar ffe ideeen opdoen in enkele boeken.
 
Beginnen met die idioot afschieten :D
 
Volgens mij is dit illegaal, dan groeit het kind op zonder vader en gelooft het ook nog zo'n dingen en dat willen we natuurlijk niet
 
Brecht zei:
Volgens mij is dit illegaal, dan groeit het kind op zonder vader en gelooft het ook nog zo'n dingen en dat willen we natuurlijk niet
 
Ik zou gewoon de Q de volgende maanden opbergen, heeft toch geen zin zo ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heb hier hetzelfde . Kalfsvlees en varkensvlees mag sowieso. Kalfsvlees eet je ros? en dat mag. Verder zie ik het als een uitdaging om een lekker stuk vlees van de bbq te halen buiten rundvlees!


WEBER MASTER TOUCH
KAMADO JOE Classic
 
dat kalfsvlees valt wel in goede oren zo te zien, zowel bij mij als bij haar. Maar eens op zoek gaan naar een mooie kalfpicahna of kalfsonglet ofzo.
 
Is ribben misschien een idee?

Ik wens je iig veel succes.  :D
 
Had nog nooit gehoord dat een zwangere vrouw geen rood vlees mag eten. Hier gewoon alles gegeten, en meestal meer.
Misschien had ik dit toch eerder moeten weten. Onze zoon is nu 5. En is niet te stoppen als het om vlees gaat.
b39778397f80aeb768fc95501f4b77dd.jpg


Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk

 
Van wie zou ie dat nou hebben? :D !
 
Hans zei:
Van wie zou ie dat nou hebben? :D !
Daar discussi?ren we inderdaad vaak over...
Zie mijn bord.
003ca537be52d10a577f9aa43047b3b1.jpg


Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk

 
Vraag is dus beantwoord! =))
 
Die van mij is Vega, nooit echt een probleem hoor

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan