BasBQ
Beef en Steak

BBQ catering

Timmel13

Tondelzoeker
Berichten
5
Dag genoten,

Ik weet niet helemaal of het een vraag is voor op dit forum, maar het heeft wel degelijk iets met bbq te maken!
We organiseren op 28 augustus een vrijgezellenfeest, en aangezien flink op stap gaan er nog niet inzit maken we er zelf maar een feestje van.

S'middags een paar potjes padel, en s'avonds in de eigen kroeg een feestje. Nu ontbreekt alleen nog een goede bodem. En omdat het een mannenfeest is moet er vlees gegeten worden, toch?

Ik ben dus op zoek naar iemand die bbq catering/foodtruck kan verzorgen voor 28 mensen.
Budget is ongeveer tussen de 30 á 35 euro per persoon.
Regio Tilburg

Het liefste zouden we gewoon aan tafel zitten, met borden voor ons en dat het een soort shared dinner wordt. Maar we staan voor alles open, als het maar lekker is!

Nogmaals, ik weet niet of deze vragen hier gesteld mogen worden, maar als er ergens culinair onderbouwde bbqers te vinden zijn dan is het hier ;)

Thanks,

Met rokende groet,

Tim
 
Dank je @SandyMan en @Timmel13 voor de belangstelling, maar we hebben die dag al een ander evenement gepland staan en zullen daar gaan vlammen en shinen. Misschien een ander keertje!
 
BBQ King

Kun je ook even benaderen, die zitten ook in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan