BasBQ
Beef en Steak

Barbecue onderweg

 
 

Brecht

Gemarineerd
Berichten
1.113
Gegroet allen,

Deze zomer zouden we gezien de huidige situatie wat gaan roadtrippen door frankrijk of Duitsland of welk land op dat moment een veilige keus lijkt. Nu zouden we geen plannen maken en gewoon wat rondtoeren /op het moment zelf beslissen waar of wat we bezoeken. Dus kan het wel eens voorkomen dat we ergens langs de weg ons middag of avondeten zullen moeten nuttigen. En dan willen we natuurlijk wel eens iets van de barbecue toveren. Maar de grote vraag is natuurlijk, is dit toegestaan. Mag je bvb in Frankrijk op een (snelweg)parking een gasbarbecue gebruiken (ik opteer voor de wga op gas voor de snelheid van afkoelen en dan zit je ook niet met die kolen etc). Is er iemand die weet hoe de wetgeving is in verschillende landen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
 
Gegroet allen,

Deze zomer zouden we gezien de huidige situatie wat gaan roadtrippen door frankrijk of Duitsland of welk land op dat moment een veilige keus lijkt. Nu zouden we geen plannen maken en gewoon wat rondtoeren /op het moment zelf beslissen waar of wat we bezoeken. Dus kan het wel eens voorkomen dat we ergens langs de weg ons middag of avondeten zullen moeten nuttigen. En dan willen we natuurlijk wel eens iets van de barbecue toveren. Maar de grote vraag is natuurlijk, is dit toegestaan. Mag je bvb in Frankrijk op een (snelweg)parking een gasbarbecue gebruiken (ik opteer voor de wga op gas voor de snelheid van afkoelen en dan zit je ook niet met die kolen etc). Is er iemand die weet hoe de wetgeving is in verschillende landen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
Dit is wat ik kon vinden even snel zo.

Hoop dat je er wat aan hebt. Heb trouwens alleen Frankrijk bekeken.
8ce2f02d0fe86db584268967b2537ad9.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Dit is wat ik kon vinden even snel zo.

Hoop dat je er wat aan hebt. Heb trouwens alleen Frankrijk bekeken.
8ce2f02d0fe86db584268967b2537ad9.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
De foto is erg onduidelijk zie ik. Maar dit staat er geschreven:

Waar je ook parkeert, je mag altijd wat eten in je camper. Picknicken op de openbare weg, zelfs op een parkeerplaats, dat mag dan weer niet. Hier kun je zelfs een proces-verbaal voor krijgen. Wat betreft overnachten, geldt de regel dat je dit gewoon mag doen op een parkeerplek. De Franse verkeersveiligheidsdienst raadt zelfs aan om in je camper te overnachten als je ’s avonds laat vermoeid bent en niet meer zo goed kunt rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan