BasBQ
Beef en Steak

Afsluiting PP weekend met loempias

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Vandaag mijn PP weekend afgesloten met PP Loempias. Ik had alles nog in huis want van de bijbehorende Coleslaw had ik nog een halve kool en winterpeen over.
_DSC5505.jpg

Hier op het forum nog even de werkwijze bekeken en nog een variant voor mezelf verzonnen.
Van de PP was redelijk wat over, (ondanks dat de gasten wat meegenomen hebben) dus vanmiddag nog op jacht naar loempia vellen om alles in elkaar te klussen.
Voor mijn gevoel was de complete bak met groenten en vlees erg veel maar dat bleek naderhand nogal mee te vallen. De verpakking bevatte 40 vellen dus deze heb ik er compleet ?doorgedraaid?
Ik heb 2 variaties geprobeerd. 1 keer het standaard recept van het forum hier en 1 keer aangevuld met een uitje, knoflook en chilisaus als bindmiddel.
Uiteindelijk dus 2 porties om in te vriezen voor verder ?onderzoek?
_DSC5509.jpg

Wat vonden we ervan ?, nou de eigen variant lijkt erg op de standaard vietnamees wat dus niet echt verrassend is. De PP variant vond ik persoonlijk lekkerder. Maar ja als je niks probeert weet je het ook niet.
Bij deze heb ik mijn eerste PP weekend afgesloten met een voldaan en goed gevoel.
_DSC5511.jpg
 
die zijn mooi geworden, leuk dat je er ook je eigen variatie in hebt verwerkt.
applaus.
en zoals de laatste foto al laat zien, proost, het is verdient
 
Mooie PP afsluiting, zien er erg lekker uit
 
Mooi om te zien dat de loempiaatjes in de smaak vallen :D Goed gerold ook!
 
Dat is een mooie afsluiting,volgende keer kroketten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan