BasBQ
Beef en Steak

Aankoopverhaal

 
 

Smokie

Vuurmaker
Berichten
67
Dag BBQ toppers,

Vandaag na veel wikken en wegen tussen een Kamado Joe 2 en een Masterbuilt de knoop doorgehakt.
Voornamelijk het dubbele prijskaartje zat mijn hollandse hart tegen, maar het werd toch de KJ2.
De Hanos had 'm in de aanbieding voor 1200 inc. btw. Kijk dat zit mee!

Dus ik met volle pret naar de Hanos aan het einde van de dag. Blijkt ie uitverkocht.
Gloeiende gloeiende kooltjes... Heb ik weer. Dag verpest.

Doorgereden naar de lokale bouwmarkt, even wat spulletjes halen voor de elektricien.
Het hart wil.. toch maar even langs de BBQ afdeling. Staat ie te shinen, voor 1399. Tsja..
Het is maar 200 meer hé.. Maar wat staat daar klein onder geschreven?

"laagste prijs garantie. Ergens goedkoper? Wij doen er nog eens 12% af".
Helemaal heppie de peppie nu met mijn nieuwe Kamado Joe Classic 2 voor slechts €1050

IMG_1505.jpg


Helaas is er wel een klein hoekje af bij een van de firebox elementen. Weet iemand of dit kwaad kan / of je dit kan aankaarten bij KJ en een nieuwe krijgt?

IMG_1504.jpg
 
Gefeliciteerd met deze deal. Mooi hoor
 
Dag BBQ toppers,

Vandaag na veel wikken en wegen tussen een Kamado Joe 2 en een Masterbuilt de knoop doorgehakt.
Voornamelijk het dubbele prijskaartje zat mijn hollandse hart tegen, maar het werd toch de KJ2.
De Hanos had 'm in de aanbieding voor 1200 inc. btw. Kijk dat zit mee!

Dus ik met volle pret naar de Hanos aan het einde van de dag. Blijkt ie uitverkocht.
Gloeiende gloeiende kooltjes... Heb ik weer. Dag verpest.

Doorgereden naar de lokale bouwmarkt, even wat spulletjes halen voor de elektricien.
Het hart wil.. toch maar even langs de BBQ afdeling. Staat ie te shinen, voor 1399. Tsja..
Het is maar 200 meer hé.. Maar wat staat daar klein onder geschreven?

"laagste prijs garantie. Ergens goedkoper? Wij doen er nog eens 12% af".
Helemaal heppie de peppie nu met mijn nieuwe Kamado Joe Classic 2 voor slechts €1050

Bekijk bijlage 1125

Helaas is er wel een klein hoekje af bij een van de firebox elementen. Weet iemand of dit kwaad kan / of je dit kan aankaarten bij KJ en een nieuwe krijgt?

Bekijk bijlage 1126
Doet idd niets af aan de funcionaliteit maar wel ff aankaarten bij de leverancier .
 
Hele mooie deal! Mag ik weten bij welke bouwmarkt dit is? Ik zit met hetzelfde dilemma betreft de MB en KJ.
 
Dat is zeker een mooie deal! :cool:
 
Hele mooie deal! Mag ik weten bij welke bouwmarkt dit is? Ik zit met hetzelfde dilemma betreft de MB en KJ.
Bauhaus is dat. Zit er een in Hengelo, Groningen en Venlo. Weet alleen niet of ze allemaal dezelfde laagste prijs garantie hanteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Welcome to the club,hier ga je zeker lang van genieten.
De beschadigingzit zo te zien aan de bovenkant van het element, dus kan het plaatsen van de metalen ring wat lastig maken, ik zou het zsowieso bij KJ melden, hun goede service kenenende krijg je een vervanging
 
Mooi verhaal en heerlijke spoiler. Het kan geen kwaad maar ik zou hem wel vervangen. Daar zit toch gewoon garantie op.
 
Welcome to the club,hier ga je zeker lang van genieten.
De beschadigingzit zo te zien aan de bovenkant van het element, dus kan het plaatsen van de metalen ring wat lastig maken, ik zou het zsowieso bij KJ melden, hun goede service kenenende krijg je een vervanging
Heb de aanvraag ingediend bij KJ. Moet de hele firebox dan terug of sturen ze gewoon 1 elementje af? Op de site zeggen ze dat je dan moet opsturen / verzendkosten, etc. moet betalen.
 
Je krijgt waarschijnlijk gewoon een nieuwe opgestuurd

Sent from my SM-G986B using Tapatalk
 
Gefeliciteerd ga je zeker veel plezier van hebben!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Mijn Kamado Joe had transportschade aan bovendeksel en vorig jaar is de vuurkorf gebarsten. Beiden zijn keurig opgelost.
veel plezier met je KJ
 
Ze doen niet moeilijk als het bij een officiële distributeur vandaan komt. Ik heb ook de reflector en top vent al vervangen en die waren beide binnen een week na de melding vervangen.
Blijft een ideaal ding.
Die joetisserie is er ook voor 205incl BTW trouwens (heb er 1in bestelling, was binnen 2 dagen overal al uitverkocht).
 
Volgens mij werkt die zoekmachine zo niet...
Als je op enter drukt zoekt hij de dichtsbijzijnde dealer IN DE BUURT VAN de Bauhaus.... Hornbach komt ook in de lijst niet voor bijvoorbeeld...
 
Volgens mij werkt die zoekmachine zo niet...
Als je op enter drukt zoekt hij de dichtsbijzijnde dealer IN DE BUURT VAN de Bauhaus.... Hornbach komt ook in de lijst niet voor bijvoorbeeld...
1589374884826.png

Staat er gewoon op hoor. Op de website van Bauhaus kom ik ze overigens niet tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan