BasBQ
Beef en Steak

Aanbieding Weber 67cm

Dat is zeker goedkoop, een 67 is een hele fijne bbq
 
Het is inderdaad voordelig... Voor een 67er dan h? ;)
 
ik mag hem niet kopen van mijn meissie  :(
 
Ik ook niet!
 
Ik hoef um niet  :p (alleen nog een WGA dan)
 
Leo daar maak ik voor 20 man spare ribs, zalm en een toetje op ;)
 
Frits zei:
Leo daar maak ik voor 20 man spare ribs, zalm en een toetje op ;)

dat bedoel ik, maar ik mag hem echt niet hebben van haar  :'(
 
Angstaanjagend..... Geen haar op mijn hoofd die zo'n monster wil hebben. Geen zin in mijn buren.....
 
Dominique zei:
Angstaanjagend..... Geen haar op mijn hoofd die zo'n monster wil hebben. Geen zin in mijn buren.....

heb je zulke gezellige buren? dat zal wat worden dan op 14 april  :D
 
Leo zei:
Dominique zei:
Angstaanjagend..... Geen haar op mijn hoofd die zo'n monster wil hebben. Geen zin in mijn buren.....

heb je zulke gezellige buren? dat zal wat worden dan op 14 april  :D

Ze zijn wel ok, maar niet dat ik ze elke avond aan tafel wil..... ;)
 
Lang zitten dubben maar ik heb 'm zojuist besteld met een extra 57 en 47 rooster (pootjes maken van RVS boutjes dan heb je een 2e en 3e verdieping). Kan ik op mijn OTS 57 lekker direct hamburgertjes bakken ofzo en op de OTG 67 indirect.
 
PeeVee, zet hem gelijk in elkaar en controleer of alles goed is en het emaile niet beschadigd is!
 
Ja uiteraard, hoezo, zijn er al problemen met dit bedrijf geweest?
 
Volgens mij bestaan ze nog niet zo lang maar het lijkt veel op het inmiddels failliete PlanetOutlet.nl.

Daar komt mijn 67 vandaan, daarbij was het emaille beschadigd, een reageren ze niet op mails en dergelijke. Ben toen zelf naar almelo gereden om het op te lossen ;).
 
OK, we zullen zien, bedankt voor de tip, ik laat nog wel weten hoe het gaat. Tot nu toe gaat alles prima en ik heb geen reden om aan te nemen dat er iets niet in orde is dus ik wacht rustig af.
 
Da's een mooie aankoop PeeVee...en nu consequent trouw aan het merk blijven: na je Weber OTP57 en de 67 dan dus WSM  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan