BasBQ
Beef en Steak

Aanbieding Sligro 30%

Goeie aanbiedingen. Wie weet welke houtskool zich het best leent voor het dichtschroeien van steak? Ben al in het bezit van Ecobrasa cocosbriketten, maar volgens mij gaat houtkool heter.

edit: na even zoeken op dit forum denk ik het antwoord te weten; Dammers houtskool
en dan in de brikettenstarter laten, rooster er boven en daar op afgrillen.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, vorige week was de Dammers ook in de aanbieding, alleen niet zo scherp als nu. In Leiden was die echter stijf uitverkocht. Weet niet of ze al weer nieuwe voorraad hebben. Bij Meerbarbeque is de Dammers en Liebfeuer ook niet voorradig.

Heb deze week maar twee gele zakken bij de Hanos mee genomen, het is de laatste week dat je als particulier naar binnen kan. 1 juni gaat de horeca weer open, dus sluiten de groothandels voor particulieren.
 
Ik heb vorige week nog een zak Dammers gescoord bij de Sligro in Utrecht (zuilen). Ga morgen kijken of ik er met de nog betere deal 1 extra kan scoren
 
Heb ik dus net afgelopen week Dammers en die blauwgestreepte zak gekocht.. 20% was het toen :s
 
Let op, dit weekend is de laatste dag dat particulieren zonder kaart in de Groothandels mogen winkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan