BasBQ Vuur en Rook

Auteur Topic: HM Fan draait niet meer  (gelezen 643 keer)

wijmaar

• Kooltjesharker
  • *
Re: HM Fan draait niet meer
« Reactie #15 Gepost op: 08 maart 2020, 21:27 »
Hoi,

Ik begrijp niet wat je nu precies bedoelt, microdamper heeft toch geen fan?

De kapotte fan die ik nu heb is Delta model BFB0512VHD.
Oh, excuses, verkeerd begrepen. Dacht dat je al een microdamper had, maar dat die kaduuk was.

Ik heb nog de originele blower liggen die iedereen in de US gebruikt, en nog een fan 40mm x 40mm die in de microdamper gaat. Dan zou je eventueel de behuizing ergens moeten laten 3d printen en met een Servo een microdamper klussen.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Wijmaar, hoeveel flow heeft die fan voor de microdamper die je hierboven noemt.? Als dit een flow heeft van rond de 6 cfm en als je hem nog hebt mag ik deze dan van je overnemen?
Sorry, voor de late reactie. Ik post morgen even wat foto's.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Daanton

• Vuurmaker
« Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2020, 17:41 »
Hoi Wijmaar,

Die micro damper fan is dit toevalling Delta EFB0412VHD? Dan zou ik die wel willen overnemen.
[/size][/color]
[/size]Zullen wij dit verder in een PM bespreken?[/color]
Kamado Joe Classic Standalone, Joetisserie, Kick ash basket , Bison airlighter 420, Cast iron stuff, Thermapen MK4, Heatmeter V14+Micordamper, Meater block.

Daanton

• Vuurmaker
« Reactie #17 Gepost op: 16 maart 2020, 18:28 »
Beste Moderator,

Item kan gesloten worden, HM werkt en heb nu een micro damper en 1e test nu bezig en ziet er goed uit.
Kamado Joe Classic Standalone, Joetisserie, Kick ash basket , Bison airlighter 420, Cast iron stuff, Thermapen MK4, Heatmeter V14+Micordamper, Meater block.

Het BBQ Genootschap

« Reactie #17 Gepost op: 16 maart 2020, 18:28 »