BasBQ
Beef en Steak

nieuws over de topvent

 
 

pko

Vuurmaker
Berichten
74
Zojuist deze mail ontvangen
4d7e3d4bc8be669c5584f0cc7fa883bf.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

 
Zo dat is ff slecht te lezen zeg.  :-O

Enfin dit staat in de mail.


Goed nieuws: Je nieuwe top cap komt er aan!

Hi Peter,

Binnenkort ontvang je -geheel gratis- een nieuwe top cap omdat we ons realiseren dat de oude niet perfect was.

Wat moet je doen: helemaal niets!

De nieuwe top cap wordt op dit moment verpakt en verzonden. Vanaf volgende week kan onze vervoerder DPD bij je op de stoep staan.

We wensen je een mooi BBQ seizoen toe!
 
Goede service.
Kamado joe mag ook wel eens nieuwe gaan opsturen, omdat bij de huidige iedere keer de coating verdwijnt (je krijgt wel gelijk een nieuwe)
 
Barbeknoei zei:
Goede service.
Kamado joe mag ook wel eens nieuwe gaan opsturen, omdat bij de huidige iedere keer de coating verdwijnt (je krijgt wel gelijk een nieuwe)
Dat probleem had ik bij de eerste ook inderdaad. Bij mijn nieuwe zit het volgens mij nog steeds allemaal vast.

Volgens de winkel waar ik hem heb gekocht komt het door een te hoge temperatuur, echter ben ik nooit boven 350graden geweest en volgens de handleiding van kamado joe moet ie tegen veel hogere temperaturen kunnen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
Tom# zei:
Volgens de winkel waar ik hem heb gekocht komt het door een te hoge temperatuur

Ik ben allergisch voor zo'n kul-argument. Daarbij is het tevens geen oplossing...

Dan krijg ik bepaalde gevoelens die ik normaliter niet ervaar zeg maar

Nu gauw terug on-topic; tot nu toe maken ze de belofte nog prima waar, ben erg benieuwd naar de ervaringen met deze nieuwe topvents!
 
Terug
Bovenaan Onderaan