BasBQ
Beef en Steak

Jamie Oliver Pro 4 VS. ...

Vunky

Tondelzoeker
Berichten
11
Ik ben relatief nieuw in de bbq wereld (voorstellen volgt nog wel), maar zit momenteel wat in dubio.

Via een aanbieding een Jamie Oliver Pro 4 kunnen kopen. Vooral doordat de prijs mij erg aanstond (+/- ? 225) tot aankoop over gegaan. Het nadeel is dat ik er geen enkele recensie over kan vinden, en zelfs twijfel of garantie afhandeling, reserve onderdelen etc goed zou verlopen.

Daarom toch nog aan het kijken of ik iet beter iets meer kan investeren wat die onzekerheid weghaalt.

Mijn doel is een buitenkeuken en op gas. Vindt de extra onderdelen die je kunt gebruiken op bijv een Campingaz Master een echte toevoeging, maar ja dan betaal je ook zo 400 extra.

Wellicht hebben jullie de ervaring met een Jamie Oliver pro 4 en of een alternatief welke ik beter kan overwegen.
 
Hoi Vunky,
zou je jezelf eerst willen voorstellen in het voorsteltopic, dat vinden wij hier wel zo prettig en netjes.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?board=2.0

Gas BBQ's is niet mijn ding, dus over het gebruik ervan kan ik je niks zeggen, daar kan een gas-BBQer je veel meer over vertellen.
Maar als ik praktisch ga kijken zie ik dat deze BBQ erg lasting aan te komen is, alleen op Engelse sites kom je hem redelijk vaak tegen.
Dit betekent dat accessoires voor deze BBQ ook lasting te verkrijgen zullen zijn.
Ik zou dan adviseren om voor een gerenomeerd merk te gaan zoals Weber.
Die zijn niet goedkoop, maar daar krijg je kwaliteit, service, garantie en de redelijk eenvoudige aanschaf voor legio accessoires voor terug.
 
Vunky zei:
Ewald zei:
Hoi Vunky,
zou je jezelf eerst willen voorstellen in het voorsteltopic, dat vinden wij hier wel zo prettig en netjes.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?board=2.0