BasBQ
Beef en Steak

My first BBQ

 
 

TraegerTinus

Gemarineerd
Berichten
1.146
Mijn dochter moest en zou ook een BBQ net als papa, ook 1 met zo'n klepje. Ik heb er hartelijk om gelachen... (slechte vader? )
Ze was er bijna verdrietig van.

Gelukkig had ik nog een oude smokey joe staan, en daar een nieuw rekje voor besteld. Ze was helemaal blij.  (Weer pluspuntje gescoord hoop ik )

Zijn er hier gezinnen waarvan de kinderen bbqen?
9c744300f6cc4079e3e5366b25d71852.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Hahaha leuk! nieuwe aanwinst op het bbq forum of is dat iets te vroeg? ;)
 
Ja hoor, onze kinderen BBQ-en ook maar die zijn wel wat ouder  =)) maar jong geleerd is oud gedaan. ;)

Leuk plaatje hoor :)
 
We liepen een aantal jaar geleden over een bbq afdeling waarbij de oudste (op dat moment een jaar of 4) roept; kijk papa! Die heb jij, en die heb jij, en die heb jij, en die heb jij!
Vervolgens zag hij een BGE mini, waarop hij zegt: kijk, ze hebben hier ook een kamado voor kinderen, zullen we die ook halen?
Toen ik hem een jaar daarvoor een keer ging ophalen van de peuterspeelzaal vroeg de juffrouw wat hij toch bedoelde met een "kamado". Hij had verteld dat we daar het hele weekend mee bezig waren geweest en van gegeten hadden...

Mooi zoiets

Misschien heb ik het vuur iets verder aangewakkerd door vervolgens bbq speelgoed te halen....
03362df304a1ac8c6d717796a2c38505.jpg


Compleet zelfstandig bbq-en doen ze nog niet, maar ze helpen graag mee. Vooral pizza's beleggen valt goed in de smaak
 
Leuk!

Mijn kinderen zijn bijna 3 en 5 en vinden het beide prachtig. Vooral de oudste vind het 'fikkie stoken' prachtig.
Zo mooi als hij op een stoel bij een vuurtje zit, mij aankijkt en zegt "Mooi h? dit pap". Tja dan smelt ik weg!

Het zou niet lang op zich laten wachten totdat de beide juniors ook zelf om een BBQ vragen  :D
 
Hahaha, prachtig dit, mooie verhalen.
Marshmellows op een stokkie, daar begint het toch allemaal maar mee he.

Nog dikke maand, dan staat de Smokey Joe ook lekker te branden op de camping en kan dochterlief (8jaar) mooi aan de gang met een worstje en/of frikandel, kijken of er wat feeling inzit.
Komt vast een foto tegen die tijd,  :D :D
 
Hahaha. Stoere kerels, vuur rook vlees  B-)
Maar met kinderen worden we een beetje week  :))

Hier niet anders hoor. Als er iets op school is, goede doelen of zo, roept ze steevast dat "zij" wel MOINKBALLS  of frikadel burnt ends of zo gaat maken voor de verkoop.

Ik hoef je niet te vertellen wie die hapjes uiteindelijk maakt  ;)  uiteraard met de hulp van  B-)

Gouden momenten vind ik dat, wanneer je samen bij de bbq staat of aan het voorbereiden bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan