BasBQ
Beef en Steak

Foodbarbq arnhem

 

Smokerb

Stoker
Berichten
295
Iemand hier al eens geweest?

https://foodbarbq.nl/
1478cf1acab4baedbac52dd2e8f9a0ba.jpg
2f175193ed18d9e62226cb9ed6a104aa.jpg
d4ad177e31a1f23a0001823926db91ff.jpg
e971487f85b9e081ff4d8c2ff224bf9b.jpg
14d533ff8273b0fb992ee53b8a19025b.jpg


Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
 
Nope, nooit geweest. Jij wel? Vertel!
 
Morgen kan ik er wat over zeggen, ben heel benieuwd. Ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen.

Foto's zien er natuurlijk altijd goed uit maar beloofd ook wel wat.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

 
Ik woon er echt vlakbij (loopafstand) en t staat al een tijdje op mijn lijst om te bezoeken. Ben benieuwd naar de bevindingen!
 
Zeker een leuk restaurantje, niet heel groot en leuke sfeer.

Voorgerechten zagen er allemaal goed uit, had zelf de Burnt ends en die waren erg lekker. Chicken lollipops en de zalm zagen er ook goed uit, maar de klassieker won het voor mij.

Hoofdgerecht hadden we met z'n 3e een 2 persoon platter, brisket en buikspek met een normale friet en een met chedar bacon en ui afgetopte friet. Spijtig genoeg hadden ze geen short rib meer, daar kwam ik eigenlijk voor, maargoed dan maken we die zelf maar weer:)

Platter bevatte; pulled pork, buikspek, brisket, cheddar jalapeno en chorizo worstje en half rack ribs, coleslaw en Sweet en sour rode ui en paprika.

- Pulled pork was goed, beter dan verwacht.
- Buikspek was lekker zacht, goed bereid, maar ik had 'm persoonlijk wat hoger op smaak gebracht.
- Brisket was een stukje point incl flat(waar ik op hoopte) en smaak was erg goed maar had nog iets zachter gemogen, was erg (te) dun gesneden, ik denk om te maskeren dat hij eigenlijk net niet ver genoeg was.
- cheddar jalapeno was een erg goed worstje. Cheddar en jalapeno is sowieso een combi die mij wel bevalt. Was in ieder geval mooi gegaard.
- chorizo worstje was lekker en een keer niet te zout wat vaak wel is bij chorizo. Ook deze was weer goed gegaard.
- ribs waren goed gaar, kwamen lekker van het bot af maar toch wel wat bite. de aflak was wel lichtelijk verbrand op de uiteindes, niet heel storend maar had wel beter gemogen.
- coleslaw was niet heel bijzonder maar gewoon lekker en fris.
- Sweet en sour paprika en rode ui waren gewoon goed, niet te zuur en zeker ook niet te zoet. 

Sauzen die we hadden waren knoflook(lekker sausje), Alabama White(ook weer een lekker sausje), chimmichurry (ook weer lekker) en home made BBQ saus(ook weer lekker)

Dessert had ik gehoopt dat de cheesecake een ny cheesecake zou zijn. Was helaas een ongebakken soort dus toch maar voor de dikke kwark met vanille peer en krokantje van honing. Was erg lekker maar niet per se iets wat ik had verwacht bij een BBQ restaurant. Had graag gezien dat er BBQ klassiekers met een twist op de kaart hadden gestaan.

Genoeg lekkere biertjes en wijn, dus op de kop naar huis kan ook nog:)

Al met al zeker lekker gegeten, de 4 gerechten voor 3 man was niks teveel maar dat is natuurlijk afhankelijk van welke gerechten je kiest.

Ik zou zeker voor de platter kiezen, gewoon alles proberen en gezellig met z'n allen delen hoort wat mij betreft bij de BBQ gedacht.

Ik ga zeker nog een keer terug en bestel dan meteen bij de reservering alvast een short rib :)
f51786e8bba4cf29dbb84ec870e0049c.jpg


Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
 
Ben hier al een paar keer wezen eten met de hele familie. Altijd lekker.
 
Ziet er wel lekker uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Was het ook zeker. Ik zie verbeterpunten maar heb zeker lekker gegeten, zou zeker nog een keer terug gaan en kan het ook van harte aanbevelen.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan