BasBQ
Beef en Steak

Interesse peiling gietijzeren WGA rooster (gesloten)

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Hallo allemaal.

Er zijn weer een boel nieuwe WGA eigenaren, waaronder ikzelf, die graag een gietijzeren rooster zouden willen hebben.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met een leverancier van de roosters.

Dat houd in, dat dit een 2 delig rooster is (van origine van een grotere BBQ), die nog wel op maat gemaakt dienen te worden voor onze WGA.
Deze roosters zijn van dezelfde leverancier (volgens mij, (linkje was afkomstig van Frits  ;))), als die Poetsertje ook al eens geregeld heeft.
Zie info elders op dit mooie forum.  :)

De kosten van deze set roosters komt op uit op 23,- euro (excl verzend kosten, TNT-post = 6,75 euro)
Optie tot afhalen is in overleg ook aanwezig (locatie Rhoon (onderkant Rotterdam), of de Meern (tegen Utrecht aan).

Bij interesse van minimaal 10 setjes, ga ik een bestelling doen.

Graag hoor ik van jullie of er voldoende interesse is, dan vul ik het lijstje aan.
Ik ga er dan ook van uit, dat als je je eenmaal hebt opgegeven voor 1 of meer setjes, en ik heb de bestelling gedaan, dat je dan ook netjes betaald.

?ls het tot een bestelling komt, dan ontvang ik graag van jullie een PB met de adres gegevens, en dan krijgen jullie van mij de gegevens om het geld over te maken.

Mochten er nog vragen/ tips zijn, dan hoor ik het graag in dit draadje.

Grtn
Mac

[list type=decimal]
[*]Mac  -  betaald
[*]tbob  -  betaald
[*]Frits  -  betaald
[*]Jeroen78  -  betaald
[*]Henny  -  betaald
[*]Mike v R  -  betaald
[*]Kees Duym  -  betaald
[*]Stille-Willem  -  betaald
[*]Rowin  -  betaald
[*]Leo  -  betaald
[*]Douwe  -  betaald
[/list]

De peiling is inmiddels gesloten.
Bovenstaande personen ontvangen, vandaag, of morgen een PB'tje van mij.  :)

Roosters zijn inmiddels besteld, geld is overgemaakt naar leverancier.  :)
Nu ff wachten tot ze geleverd worden.

Vertraging in de levering, wegens beschadigd pakket :(

Pakket met roosters eindelijk ontvangen. (ze zijn nog heel)
Pakketten gereed om verstuurd/ afgehaald te worden zie bericht 16-7

Grtn
Mac


 
Mac zei:
Hallo allemaal.

Er zijn weer een boel nieuwe WGA eigenaren, waaronder ikzelf, die graag een gietijzeren rooster zouden willen hebben.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met de leverancier van de roosters.

Dat houd in, dat dit een 2 delig rooster is (van origine van een grotere BBQ), die nog wel op maat gemaakt dienen te worden voor onze WGA.
Deze roosters zijn van dezelfde leverancier (volgens mij, (linkje was afkomstig van Frits  ;))), als die Poetsertje ook al eens geregeld heeft.
Zie info elders op dit mooie forum.  :)

De kosten van deze set roosters komt op uit op 23,- euro (excl verzend kosten, TNT-post = 6,75 euro)
Optie tot afhalen is in overleg ook aanwezig (locatie Rhoon (onderkant Rotterdam), of de Meern (tegen Utrecht aan).

Bij interesse van minimaal 10 setjes, ga ik een bestelling doen.

Graag hoor ik van jullie of er voldoende interesse is, dan vul ik het lijstje aan.
Ik ga er dan ook van uit, dat als je je eenmaal hebt opgegeven voor 1 of meer setjes, en ik heb de bestelling gedaan, dat je dan ook netjes betaald.

?ls het tot een bestelling komt, dan ontvang ik graag van jullie een PB met de adres gegevens, en dan krijgen jullie van mij de gegevens om het geld over te maken.

Mochten er nog vragen/ tips zijn, dan hoor ik het graag in dit draadje.

Grtn
Mac

[list type=decimal]
[*]Mac
[*]
[/list]
2. tbob
 
Mooi gebaar heren: schrijf mij maar op :)
 
@Henny

Ik ook niet  :D
Als het bij een uitzondering blijft, wil ik wel proberen deze voor je aan te passen (moet ik voor mijzelf tenslotte ook)

Ik heb zelf geen ervaring met gietijzer (weet wel dat het breekbaar is, als je het laat vallen)

Mac
 
Mac zei:
@Henny

Ik ook niet  :D
Als het bij een uitzondering blijft, wil ik wel proberen deze voor je aan te passen (moet ik voor mijzelf tenslotte ook)

Ik heb zelf geen ervaring met gietijzer (weet wel dat het breekbaar is, als je het laat vallen)

Mac

Als je dat zou willen doen wil ik er graag 1 bij je bestellen, alvast hartelijk dank hoor ;)
 
@ o.a. Henny en Mac.
Ik heb een tijdje geleden een setje besteld via Hugo (ook lid van dit Genootschap).
??n setje bestaat uit 2 roosters.
Om op de WGA te passen moeten de 2 roosters aan de WGA aangepast worden met behulp van een slijptol (dus op maat gemaakt worden).

Een andere mogelijkheid is om, zoals je kunt zien onder DIY ?mod rekje voor gietijzer rooster wga? de oplossing van Spiffs te kiezen.

Met een kleine modificatie heb je een rekje voor 1 heel rooster. Dit heeft het voordeel dat je niet hoeft de slijpen enz. (geen kans op breuk enz) en dat je een reserve rooster achter de hand houdt.

Ik ben niet zo handig om zelf zo?n ding te maken, en laat dit dus door de smid maken. Als het goed is heb ik het in de loop van volgende week.

Succes, de roosters zijn wel geweldige "hebbe-dingen". 
 
Ik denk dat het morgen al bestellen wordt, want de helft van het aantal is al bij elkaar :D

 
Nog niet leverbaar hier.

Volgens een forumlid hier, of op het andere forum, binnen 2 ? 3 maanden hier ook leverbaar.
Maar dan betaal je wel de hoofdprijs. (dat dan weer wel)
 
je gaat gewoon aan die 10 komen denk ik
 
Toen Hugo en ik samen indertijd deze roosters organiseerden kwam de verkoopprijs netto uit op ? 10,00 per stuk.Dit was inclusief verzend-kosten door de duitse leverancier levering adres in Nederland.
In totaal hebben we toen 86 roosters mogen regelen.
Ik zou geinteresseerden adviseren twee roosters te kopen en deze dan tot twee halve roosters om te vormen. Werkt vele malen makkelijker op de WGA.
Ik wil de roosters wel (gratis) op maat slijpen als dit problemen oplevert.Is zo gepiept met een slijpschijf.
 
willyowinki zei:
Toen Hugo en ik samen indertijd deze roosters organiseerden kwam de verkoopprijs netto uit op ? 10,00 per stuk.Dit was inclusief verzend-kosten door de duitse leverancier levering adres in Nederland.
In totaal hebben we toen 86 roosters mogen regelen.
Ik zou geinteresseerden adviseren twee roosters te kopen en deze dan tot twee halve roosters om te vormen. Werkt vele malen makkelijker op de WGA.
Ik wil de roosters wel (gratis) op maat slijpen als dit problemen oplevert.Is zo gepiept met een slijpschijf.

Will je bent een kanjer  ;) ;)
 
applaus voor Willy  :D :D :D :D :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan