BasBQ
Beef en Steak

Wie ben ik

 

WesleyHHW

Tondelzoeker
Berichten
5
Goedenmiddag.

Mijn naam is Wesley en woon in Heerhugowaard.

Sinds mijn broertje mij vorig jaar aangeatoken heeft met het bbq virus, ben ik er achter gekomen dat bbqen zoveel lekkerder is dan hoe ik het normaal deed (fabrieks bbqen met vrienden, en 10 verschillende hapjes achter elkaar half gaar of  verkoold proberen lekker te maken door ze te dopen in teveel saus).

Sinds vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van een Weber E4710.
Ik heb er voornamelijk kkeine hapjes op uitgeprobeerd. Schriftje erbij om aantekeningen te maken hoe ik bepaalde temperaturen kon behalen.

Gisteren, 4 april, durfde ik het eindelijk aan om een stuk vlees met lange bereidingstijd te maken; spareribs. Ruim 5 uur, redelijk constante temperatuur behouden. Zelfs mijn dame vond ze heerlijk. Ik vind dan ook wel dat ik geslaagd ben voor mijn beginners examen.

Op naar meer overwinningen!!!

 
Welkom! En je bent dus officieel nu besmet met HET virus hopelijk gaan we veel mooie creaties zien en lezen de verhalen graag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wesley, welkom en gefeliciteerd met je behaald examen!  Barbecue is gelukkig geen rocket science, dus barbecue Pitmaster niveau twee zal niet lang op zich laten wachten.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Haha, prachtig (herkenbaar) verhaal. Veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

 
Hoi Wesley,
welkom bij het Genootschap
 
Hoi Wesley,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Welkom hier op het mooie forum Wesley


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom hier Wesley!
 
Welkom hier Wesley!
 
Terug
Bovenaan Onderaan