BasBQ
Beef en Steak

Big Cheese (John)

 
 

BigCheese

Vuurmaker
Berichten
57
Laat ik mij dan ook even voorstellen: Ik ben John a.k.a. Big Cheese. Die bijnaam kreeg ik van een Schotse vriend die hem wel toepasselijk vond en ik heb die nickname maar gehouden. Ik ben nou eenmaal een kaaskop.

Ik ben bijna 49, getrouwd, geen kinderen, drukke baan in de ICT. Naast BBQ-en ook veel bezig met de andere hobby: de camper. Dat combineert trouwens heel leuk met BBQ-en, heb een Weber Smokey Joe bij me voor onderweg. Thuis staat een Weber 57 die ik op Marktplaats voor weinig op de kop heb getikt en die uitstekend bevalt. Ben nog niet zolang bezig met barbecuen maar begin er steeds meer lol in te krijgen en heb al aardig wat recepten van Noskos uitgeprobeerd. En nu dus hier terecht gekomen. ik hoop hier veel nieuwe dingen te leren die ik kan uitproberen.
 
Hoi John,
welkom bij het Genootschap

Big Cheese :D
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi John,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Welkom hier op het mooie forum John


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom hier John!
 
welkom hier
mooi campertje  :D
 
Dank, het voelt als een warm bad hier :)
Vandaag thuiswerkdag nummer zoveel, heb het nog nooit zo druk gehad. Vanochtend vroeg opgestaan om de BBQ aan te steken voor mijn eerste echt lange sessie. Ik heb gekozen voor Pulled Beef. Ben heel benieuwd. Enne dat campertje staat nu op stal helaas, dus dan maar deze hobby de aandacht geven  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan