BasBQ
Beef en Steak

Weber Go Anywhere naar mijn zin gemaakt.

 

Roland

Stoker
Berichten
397
Een paar maand geleden op Marktplaats een WGA met de 3 handvatten kunnen kopen voor een leuke prijs en ondertussen wat aangepast.

Ook al was hij best netjes, toch eerst binnen en buiten gereinigd meet bbq cleaner.
Het onderstel gepoetst en terug mooi blinkend met Belgom chrome.
Het houtskoolrooster was wel heel roestig, dat meer toonbaar gemaakt met de Dremel.
Nieuw en steviger inox hitteschild/asvanger.
Grillrooster doorgeslepen.
Het was even zoeken maar voor indirect een bakblik gevonden dat perfect op de rand blijft hangen maar toch nog boven de ventilatie gaten van de WGA, gaten gemaakt in het bakblik voor de lucht.
Bakelieten handvatjes op de luchtschuiven in het deksel.
Thermometer geplaatst.
En de beste mod, de originele luchtregeling (was bij deze ook een ramp) er af gegooid en vervangen door de horizontale (waarom doet Weber daar zelf niets aan?)

DSC_3898.JPG


DSC_3900.JPG


DSC_3903.JPG


DSC_3907.JPG


DSC_3909.JPG
 
Mooi uitgebreid zo. Netjes hoor šŸ‘ŒšŸ»
 
Oehhhh, das een mooie geworden.

Netjes hoor
 
Leuk gedaan, die horizontale luchtschuiven lijken me goud waard.

Als ik nou eens tijd (en zin.. want mijn wga krijgt niet zoveel liefde) had.. wie weet!
 
Mooi hoor! En handig met temperatuurmeter.
 
Leuk gedaan, die horizontale luchtschuiven lijken me goud waard.

Als ik nou eens tijd (en zin.. want mijn wga krijgt niet zoveel liefde) had.. wie weet!

Ja dat is ook, super handig die luchtschuiven maar wel prijzig. Het bakblik dat ik aangepast heb met gaten koste maar een paar eur en komt uit de Colruyt (Belgiƫ) de inox asvanger was ook prijzig maar die gaat nooit vervormen denk ik.
 
Mooi werk!!

Geen hitteschildje bij het handvat van het deksel? Ik heb het ook niet maar het is veruit mijn grootste irritatie met deze BBQ. Nieuwe versies hebben dat toch inmiddels wel?
 
Mooi werk!!

Geen hitteschildje bij het handvat van het deksel? Ik heb het ook niet maar het is veruit mijn grootste irritatie met deze BBQ. Nieuwe versies hebben dat toch inmiddels wel?
Dank u. De jongere hebben inderdaad een hitteschild. Maar is het bij u te warm dan om kunnen vast te nemen? zelf heb ik er geen probleem mee
 
Dank u. De jongere hebben inderdaad een hitteschild. Maar is het bij u te warm dan om kunnen vast te nemen? zelf heb ik er geen probleem mee
Zekers. Dat handvat op het deksel wordt zo enorm, enorm heet. Dat is echt niet vast te pakken. Vandaar mijn verbazing dat u, met zoveel mooi werk, dat niet had "opgelost." Maar als er geen probleem is dan is er ook niets op te lossen.

Heel veel plezier nog met deze WGA!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan