BasBQ
Beef en Steak

Wanted: KCBS certified Judges!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.086
Om goede KCBS wedstrijden te kunnen organiseren heb je KCBS certified Juryleden nodig. Certified KCBS Jury leden hebben een cursus gevolgd en weten dus waarop bij het proeven gelet moet worden en hoe dat gewaardeerd moet worden.
Voor de teams is het belangrijk dat ze door certified juryleden worden beoordeeld zodat ze hun resultaten kunnen vergelijken met andere wedstrijden.

Voor onze wedstrijd in oktober, BBQ Society Cook-Off, zijn wij nog op zoek naar KCBS certified Juryleden.

Wil je komen jureren bij onze wedstrijd en ben je al KCBS certified meld je dan aan via de website: http://www.bbqsociety.nl/jury-registratie/

Wil je komen jureren maar ben je nog niet certified volg dan een cursus bij een van de volgende wedstrijden:

BBQ der Lage Landen, 13 en 14 september, in Diksmuide Belgie: http://bbqderlagelanden.com/nl/nljury.html

of

Ruhrpot, 10 oktober, Gelsenkirchen Duitsland: http://contest.palm-bbq.de/class/Judgeccalss.html

Als certified KCBS judge zal je altijd met open armen worden ontvangen en krijg je heerlijke barbecue om te proeven.


 
Heb me ingeschreven voor 10 oktober!! :)

Als je straks niemand vind, dan kan ik altijd proberen toestemming te krijgen bij vrouwlief. Lijkt me iig een erg leuke ervaring.
 
Hi Frits

Ik zit al een tijdje met de gedachte te spelen om certified judge te worden. Zijn de genoemde classes de enige classes die op korte termijn bij te wonen zijn? Duitsland is voor mij lastig en Diksmuide is vlak na de uitgerekende datum van de geboorte van mijn kindje. Toch zou ik graag in oktober bij de BBQ Society Cook-Off willen jureren en uiteraard ook willen weten waar ik op moet letten. Enig idee?

Groet Joost
 
Het hangt er een beetje vanaf, maar ik zie niet op heel korte termijn veel cursussen komen. Degene die de cursus geven moeten ingevlogen worden uit de VS. Bij De Tony was er dit jaar geen cursus en wij doen het ook niet. Misschien bij Wim in Belgi? volgend jaar...
 
Ik wilde eigenlijk  tijdens TS de KCBS judging class volgen maar die was er dit jaar niet
Misschien dat Belgie nog wat wordt maar ik zit krap in mijn planning.
Anders hopen op volgend jaar.
 
Frits, Ruhrpot is de Judging Class op vrijdag, dat gaat hem helemaal niet worden
 
Helaas kan ik niet naar de cursus(sen).
Kan er misschien geregeld worden dat deze volgend jaar op de Tony Stone wordt gegeven?
Dan ben ik er zeker bij.
 
Rene, de cursussen zijn vrij kostbaar om te geven, zeker als het maar voor een paar mensen is.

Van het weekend zal ik eens praten met de mensen van de KCBS of er volgend jaar een mogelijkheid bestaat om volgend jaar ergens een cursus te geven.
 
Daarbij zijn wij niet de organisatoren van de Tony Stone. Harry regelt dat en zoals Frits al zegt is het een dure grap.
 
Ceriel zei:
Ezechiel zei:
Ook bij mij gaat dit hem worden (als mijn verlof op het werk wordt goedgekeurd)
Gezellig Leander!

Net even bekeken een autorit van 3u voor de boeg, dus ceriel, als ik weinig spraakzaam ben morgen, dit komt door de vermoeidheid.

Tot morgen!
 
Ren? zei:
Helaas kan ik niet naar de cursus(sen).
Kan er misschien geregeld worden dat deze volgend jaar op de Tony Stone wordt gegeven?
Dan ben ik er zeker bij.

Dat zou inderdaad heel fijn zijn, dan ben ik er ook bij
 
Op de Tony zou het erg mooi zijn als het daar ook kon ja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan