BasBQ
Beef en Steak

Stel je voor

  • Onderwerp starter KokkieLimbo
  • Startdatum
K

KokkieLimbo

Gast
Ik stel me zo voor: stel je voor dat je je moet voorstellen en dat je voorstelt dat je bent wat je zegt. Goed, mijn echte naam is Rudolf van der Veen, woonachtig in het mooie Noord-Limburgse land. Mijn nickname heb ik overgehouden van de tijd dat ik dipli was (dienstplichtig). Ik werkte als kok- chauffeur- soldaat- manusje van alles als unifilsoldaat in Libanon. Na terug keer was ik nog steeds vrijgezel, en moest van lieverlee voor mij zelf koken. Mijn ambities werden groter en beter. ik kon en kan aardig boven potten en pannen hangen en wat lekkers uit die potten en pannen halen. Let wel, ik ben geen echte kok, mijn vooropleiding was brood,- koek,- en banketbakker. Daarbij komt, een kok cre?ert en ik braai  maar wat an. Ik lees een recept en doe dan wat er staat volgens de hardop lees denk methode. Vaak oefenen geeft mooie resultaten (en kinderen,  ;) )
Sinds pak em beet, een klein jaartje, probeer ik zelf een biertje te brouwen, maar dan erg simplistisch en eenvoudig.  Een half fabricaat wat water en zo...Dan, met wat geluk een fris biertje. Na jaren van een gasbarbecue eigenlijk een " echte"  gekocht, eentje van Weber. Ik heb me zelf ingeschreven voor inspiratie, recepten en een leuke tijd. Naast het koken heb ik tijd voor mijn gezin: vrouw, dochter en zoon en een zwarte labrador. Ik mag graag fotograferen, photoshoppen en lezen.  :)
 
Welkom Rudolf,
Er is hier idd zat te leren en te zien, vragen staat altijd vrij.
Ook vinden we het leuk als je laat zien wat je zo al op je bbq klaar maakt.
Zo kunnen we allemaal van elkaar leren.
 
Rudolf welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
 
Hoi Rudolf,

Van harte welkom bij het Genootschap!
We hebben ook een dessert deel voor het geval je je baksels wilt tonen, er zijn liefhebbers hier :D
 
Kijk dat is nog eens een voorstelverhaal, leuk om te lezen. Welkom hier en veel plezier!
 
Welkom en heel veel plezier hier!!!
 
Hoi,

lees 2 dingen, bierbrouwen en (zwarte) labrador.
Ik wilde in een ver verleden ook bierbrouwen is uiteindelijk niet doorgegaan. De 2 50 L fusten die bedoeld waren voor het koken, gaan nu omgezet worden in een BBC (Beer Barel Smoker (naam bedahct door Domi))
En wij zijn inmiddels al toe aan onze 4e labrador, maar bij ons allemaal blond. Daarnaast ook nog ruighaar teckels.

Veel plezier hier.
 
 
Welkom en nog veel meer kookplezier gewenst
 
Rudolf, met jouw hobbies kom je hier goed aan je trekken, welkom!
 
Leuk introductie hoor. Veel plezier hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan