BasBQ
Beef en Steak

Nieuw

J

Janvk

Gast
Hallo allemaal, ben op dit forum terecht gekomen door de Bavette aanbieding van de Makro en wilde wel eens weten of dit op de BBQ gedaan kon worden.
Ik BBQ al zo?n 25 jaar op een Weber 57 cm, heb ik ook al zo lang.
Ik maak er regelmatig Zalm op en andere vis en vlees soorten, maar wil graag meer opsteken van jullie en misschien jullie nog wat van mij wie weet.
Janvk uit Rijswijk
 
Welkom op het forum.

Bavette is heerlijk van de BBQ.
 
Welkom op dit inspirerende forum
 
hallo Jan,

welkom bij dit nobele en edele genootschap  :)
Leg eens uit hoe je via de makro bavette hier terecht kwam? Vind ik wel leuk en interressant om te horen.

Ik hoop dat je veel inspiratie zal kunnen opdoen hier, en vragen staat vrij.
 
Hoi Jan,

Van harte welkom bij het Genootschap!
Bavette kan prima op de barbecue, Leo heeft het afgelopen zaterdag voor ons klaargemaakt tijdens een kleine forum bijeenkomst. Was erg smakelijk.
 
Hoi Jan,

welkom bij het Genootschap
 
Welkom op dit forum :)
 
Jan welkom bij het BBQ Genootschap, met 25 jaar ervaring kunnen wij zeker nog veel van je leren.
 
Leo,
hoe ik via de Makro bavette bij jullie kwam, simpel Google op Bavette BBQ en kwam bij jullie en zag de foto's van het vlees wat klaar gemaakt was, zag er perfect uit.
Ik had nog nooit van dit forum gehoord, had ook niet gezocht er naar maar ik denk dat ik een hoop zal opsteken van jullie.
 
Janvk zei:
Leo,
hoe ik via de Makro bavette bij jullie kwam, simpel Google op Bavette BBQ en kwam bij jullie en zag de foto's van het vlees wat klaar gemaakt was, zag er perfect uit.
Ik had nog nooit van dit forum gehoord, had ook niet gezocht er naar maar ik denk dat ik een hoop zal opsteken van jullie.

Leuk dat je ons zo gevonden hebt Jan, en ik hoop dat het opsteken wederzijds is  :)
 
Welkom Jan! Veel plezier hier op het forum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan