BasBQ
Beef en Steak

Melden aanbiedingen

Is dat geen tijd geleden. Net gekeken online maar is 119. Of zitten jullie in België met andere prijzen?

1a3013f88cfbda13de5d5660531eee10.jpg




Keek bij de Welkoop online in assortiment en folder maar kom op 109 euro uit voor WGA. Waar zie je deze aanbieding?
 
Ik kom niet uit België maar van onder de rook van Rotterdam.
Was een koningsdag actie bij de Welkoop maar wel een landelijke folder denk ik?

1714484648265.png



1714484391708.png


Ik vermoed dat de AH ook een actie had stond in de winkel voor net onder de € 80,-
Ik de WGA`s regelmatig in acties voor een bedrag van € 75,- tot 80,- dus als je geen haast hebt daar op wachten.

Op marktplaats staan en u ook weer. Sommige z.g.a.n.
 
Laatst bewerkt:
Zal het in de gaten houden. Deze actie is voorbij en wil er graag één voor naast de Makado en op vakantie.

Op vakantie bij Airbnb huizen zijn vaak bbq 's. Maar die zijn vaak kapot of missen het kolen rooster. Dan maar zelf een goede meenemen.
 
Zal het in de gaten houden. Deze actie is voorbij en wil er graag één voor naast de Makado en op vakantie.

Op vakantie bij Airbnb huizen zijn vaak bbq 's. Maar die zijn vaak kapot of missen het kolen rooster. Dan maar zelf een goede meenemen.
Als je niet persé nieuw wilt zou ik echt op marktplaats kijken je komt dan ook allerlei "mods" tegen. Er is ahgi ook een apart WGA draadje hier op het forum.
 
Zal het in de gaten houden. Deze actie is voorbij en wil er graag één voor naast de Makado en op vakantie.

Op vakantie bij Airbnb huizen zijn vaak bbq 's. Maar die zijn vaak kapot of missen het kolen rooster. Dan maar zelf een goede meenemen.
Caveman style dan maar 🤪
 
@Cherrywood je bent een topper! ik had mijn vrouw al wijsgemaakt dat ik op jacht was naar een bge minimax, ze ging meteen google raadplege en vond het voor nu niet kunnen ( wist ik al ) dan valt dit weer mee ze zei gelijk van alvast mooi voor vaderdag 😍

Donderdag proberen extra korting te pakke, zou geinig zijn als het werkt.
20% korting 9 mei
 
Laatst bewerkt:
@Veluwse Bob ja dan kan je er gelijk 2 kopen
Maar deze aanbieding kom je regelmatig tegen ook bij andere aanbieders.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan