BasBQ
Beef en Steak

Low budget trouwen

P

Psychoboy

Gast
Beste allemaal,

Mijn vriendin willen al heel erg lang graag trouwen maar de financi?n houden dit altijd tegen helaas.
Nu zijn we even aan het rond kijken wat er mogelijk is en we hebben besloten om toch een bruiloft te gaan plannen en om het feestje bij ons eigen thuis te houden.

Omdat we sinds vorig jaar zeer actief de barbecue zijn gaan gebruiken en we regelmatig onze vrienden verbazen met de recepten die we van dit forum 'stelen' lijkt het ons leuk om daar iets mee te doen op het trouwfeestje.

Om nou op mijn eigen bruiloft de hele avond achter de Q te gaan staan leek ons niet ideaal dus nu vroegen wij ons af of er iemand op dit forum is die idee?n heeft (of misschien kan helpen?) en hoe duur dat dan zou gaan worden ongeveer.
Het zou gaan om ongeveer 45 tot 50 mensen, ik woon in Heerhugowaard (Noord-Holland)

Er is niet heel veel ruimte dus we bedachten dat er dan in de voortuin gebarbecued kan worden of misschien in de steeg achter ons huis waar ook het feestje gehouden zal worden (ik woon in een senioren buurt en de steeg word zo goed als niet gebruikt, dus in overleg zou dat wel kunnen)
fotootje van de steeg http://img.photobucket.com/albums/v429/Msdehaas/IMG-20120531-00509.jpg

Het is allemaal puur nog om te kijken wat er mogelijk is en om te ori?nteren maar ik hoor graag de idee?n van jullie
 
Je kan het zo gek maken als je zelf wil, voor 40 of 50 man zou ik zeggen 3 procureurs, 2 kilo MOINK Balls, 3 kilo sate, 3 kilo aardappel salade, 2 kilo rundvlees salade, 1 kilo huzaren salade. (wil je het luxer maken kan je er nog een Zalmzijde op een plank bij doen.

Zelf woon ik niet in de buurt, dus bij het maken kan ik je niet helpen ;)
 
ik heb afgelopen weekend voor 44 man de bbq verzorgd, dus moet op zich kunnen. Is ook niet echt bij mij in de buurt, dus zal je moeilijk kunnen helpen ben ik bang.

spare-ribs op de WSM gaan er altijd in, en dan wat Frits al zei, moet je ze echt mee kunnen verrassen
 
44 man dat is dan ook wat wij ongeveer in ons hoofd hebben... aan welk bedrag moet ik dan ongeveer denken?
 
ik was een dikke 550 euro kwijt, maar dat is eten en drinken voor 44 man voor een heel weekend  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan