BasBQ
Beef en Steak

Knarsribben

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
Gisteren heeft mijn vrouw Knarsribben meegenomen uit de supermarkt in de veronderstelling dat ik daar wel wat mee zou kunnen... Nou heb ik geen flauw idee wat ik er mee moet :eek: Ik heb ergens het idee dat het in de soep moet :p

Iemand een idee wat ik ermee kan?
 
Hoe zien ze eruit? Is het het deel dat je normaal wegsnijdt bij St. Louis Style? Wat dus tussen ribben en borstbeen zit?
 
Geen idee. Ziet er zo uit:
IMAG0295.jpg
 
Ik ben bang dat dat voor de erwtensoep is hoor! Ook lekker, ik hou van erwtensoep....
 
Ik denk als ik het zo zie ook aan soep. Maar je zou het natuurlijk altijd even kunnen proberen low en slow :D
 
Maken ze erg veel knars geluid?
 
Is volgens mij een beetje in de trant van (spare)ribben. Low en slow moet prima gaan.  kenze volgens mij ook als krabbetjes maar zal een regionale naam zijn. is vnml "afval' vlees met veel bot. (als ik tenminste de juiste voor me heb)
De soep en dierenvoer(= goedkoop) is waar je het veel in tegenkomt
 
Het heeft geen bot maar kraakbeen, dat ook wel knars wordt genoemd. Nu ik er over denk in de VS heten die dingen rib tips en heb ik ze weleens besteld in een restaurant, daar zitten dan van die witte "staafjes" kraakbeen in, ik vind het niet lekker eten, zo'n half hard stukje in je mond.

 
Ik ken deze van de Boni, gebruik ze voor de hutspot.
er zitten idd kraakbeen staafjes en brokken in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan