BasBQ
Beef en Steak

Handschoenen

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
Waar vind ik een paar handschoenen voor de BBQ ik heb maat 12/13 ik heb er al wat gepast maar geen een zat lekker.
 
Ik kocht de mijne in Hubo, een doe-het-zelfmarkt in België.
 
Ik heb ook grote knuisten, geen idee wat maat betreft, maar ik heb van spiffs een paar lashandschoenen gekregen en die zijn echt ideaal! Veel beter dan alle ovenwanten die ik tot nu toe heb versleten!
Dus naar de ijzerhandel i.p.v. de kookshop ;)
 
Dan zal het de ijzerhandel wel worden,bedankt.
 
noskos zei:
Ik heb ook grote knuisten, geen idee wat maat betreft, maar ik heb van spiffs een paar lashandschoenen gekregen en die zijn echt ideaal! Veel beter dan alle ovenwanten die ik tot nu toe heb versleten!
Dus naar de ijzerhandel i.p.v. de kookshop ;)

Daar staat vaak ook een maat op iets van 10 of 11 ofzo denk ik als je kolenschoppen hebt...
 
wordt idd de betere ijzerhandel de rest is rommel. je betaald wat meer maar daar krijg je ook wat voor.
die goedkope handschoenen hebben geen isolerende binnenlaag.
 
Frank54 zei:
wordt idd de betere ijzerhandel de rest is rommel. je betaald wat meer maar daar krijg je ook wat voor.
die goedkope handschoenen hebben geen isolerende binnenlaag.

Dat is dus het probleem. Ik kocht lashandschoenen bij de doehetzelver, maar de hitte brandde er gewoon door... Ze hebben inderdaad geen isolerende binnelaag.
 
Ik heb gewoon lashandschoenen van van Cranenbroek, €2,45. Geen geïsoleerde binnenlaag maar heb eigenlijk nergens last van. Goed stevig leer.
 
Mollos zei:
Ik heb gewoon lashandschoenen van van Cranenbroek, €2,45. Geen geïsoleerde binnenlaag maar heb eigenlijk nergens last van. Goed stevig leer.

Al eens een gloedheet rooster opgetild ermee? Ik wel, nooit meer...
 
De mijne heb ik van Ebay, die komen uit het Engelse leger en zijn gevoerd.
Ik pak daar ook gemorste kooltjes mee op, geen centje pijn!
 
Handschoenen van Outdoorchef :) gevoerd en stevig. Bevallen me prima
 
Spiffs zei:
De lashandschoenen die ik gebruik, zijn niet die dunne grijze die je bij bv de gamma kan halen. Dit zijn dikke rode en die werken prima, volgens mij verkoopt zelfs de overtoom ze.

Voor het normale werk zijn ze prima geschikt, al voel je wel de hitte erdoorheen komen als je met bv een skillet van achteruit de tuin, naar de keuken loopt.

Overtoom heeft ze , zelf halen wij ze bij de Technische Unie. weet alleen niet of je daar als particulier terecht kan.
 
Frank54 zei:
Spiffs zei:
De lashandschoenen die ik gebruik, zijn niet die dunne grijze die je bij bv de gamma kan halen. Dit zijn dikke rode en die werken prima, volgens mij verkoopt zelfs de overtoom ze.

Voor het normale werk zijn ze prima geschikt, al voel je wel de hitte erdoorheen komen als je met bv een skillet van achteruit de tuin, naar de keuken loopt.

Overtoom heeft ze , zelf halen wij ze bij de Technische Unie. weet alleen niet of je daar als particulier terecht kan.

Aha, maandag eens bij de TU op de website kijken. Heb je toevallig een artikelnummer?
 
Heb het al gevonden, voor degenen die bij de Technische Unie kunnen bestellen, TU Artikelnummer: 3677424. Catweld Splitleder Molton Gevoerde handschoenen. Nog 41 voorradig.
 
yep, dat zijn ze. zorg er alleen wel voor dat ze , net als alle handschoenen, niet te vet worden.
dat geleid de hitte naar binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan