BasBQ
Beef en Steak

Hallo BBQ fans

coiken

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo,

Na enkele jaren Noskos z'n geweldige recepten te volgen en proberen, en verschillende pogingen om een werkende account te krijgen hier bij de BBQ genootschap is het eindelijk gelukt!
(ik vermoed dat accounts aangemaakt op netwerk achter VPN een auto block krijgen)

Ik ben dus een groot BBQ fan, vooral low & slow, specialiteit zn mn kippebouten en mn eigen dry rub, echt lekkerrrrrrrr, en natuurlijk de traditionele zaken zoals moink balls, picanha, steak ,etc... :p
Momenteel gebruik ik voornamelijk een Weber summit kamado voor mn gerechtjes en ga ik een deze weken starten met de bouw van mn eerste BBQ meubel voor de summit. Bedankt aan de vele mensen hier op het BBQ genootschap die hun builds reeds gedeeld hebben ,staan fantastisch mooie zaken tussen, geweldige bron aan informatie voor de toekomstige bouwers!

Ik zal weldra een post openen waar jullie mijn build kunnen opvolgen, hopelijk gaat die vlotjes want ben toch ietwat nerveus voor mn eerste build. Het zal een eiken houten BBQ meubel worden met zelf gegoten beton blad. de grootste uitdaging is het monteren van de Weber summit, door zn vorm en manier waarop die in een metalen ring hangt (+scharnier zit ook vast op die ring) is het toch wel wat complexer dan eenvoudigweg een gat waar je je green egg of standaard weber kettle in kan plaatsen te maken.

Blij een deel te mogen uitmaken van deze gemeenschap!
 
Welkom! En veel plezier hier. Ook in bezit van een Summit en benieuwd hoe je het gaat aanpakken!!
 
Welkom op het forum. Ben benieuwd naar je creatie voor de summit.
 
Welkom! denk dat eenieder hier het wel kan waarderen als je zelf iets moois creeert met / voor je bbq.
 
Welkom!
 
Welkom!
Veel foto's maken van het bouwen van het meubel, daar zijn we dol op!
 
Welkom en hou ons op de hoogte van je bouwerij!!
 
Welkom Coiken, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan