BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

tessa

Tondelzoeker
Berichten
2
Hallo allmaal, ik wil me hier even voorstellen. Ik ben me aan het oriënteren op een kamado en ben hier terechtgekomen. Wij grillen veel op open houtvuur met onze zwenkgril, maar het low and slow koken vindt ik ook erg leuk om te doen. Op vakantie gaat de cobb mee en ik ben wat aan het experimenteren met de dutch oven.
 
Welkom Tessa,

De zoektocht naar een eerste kamado is vaak voor velen een lastige, er is veel keuze.
Budget, de grote, eventueel de kleur kunnen allemaal een rol spelen in je keuze.
Er zijn talloze topics al gestart over mensen die naar iets op zoek zijn maar het blijft een moeilijke maar persoonlijke keuze.

Wat is je budget en welke grote ben je naar aan het kijken? een kleine kamado? medium model? large? of nog groter?
 
Hallo allmaal, ik wil me hier even voorstellen. Ik ben me aan het oriënteren op een kamado en ben hier terechtgekomen. Wij grillen veel op open houtvuur met onze zwenkgril, maar het low and slow koken vindt ik ook erg leuk om te doen. Op vakantie gaat de cobb mee en ik ben wat aan het experimenteren met de dutch oven.

Dit is bijv zo'n topic waar uitvoerig word gesproken over de keuze in kamado's
 
Welkom!
 
Welkom Tessa. Succes met het maken van je keuze. Zoals hierboven al aangegeven er zijn veel afwegingen te maken.
Draadjes genoeg waar dit allemaal al op een rij staat.
 
Welkom Tessa, en heel veel plezier met de reis naar een Kamado!!
 
Welkom Tessa, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan