BasBQ
Beef en Steak

Foto wedstrijd ter ere van de eerste honderd leden.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.069
Een goede week na de opening zitten we op honderd leden! Reden voor een foto wedstrijd.

Het onderwerp van de wedstrijd is: Kip.

- Wedstrijd loopt tot en met 31 augustus 2011, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook.
- Winnaar wordt begin september bepaald door een Poll.
- Eén foto per deelnemer.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen (in overleg met het beheer ;)).

De winnaar krijgt het  KCBS 25th Anniversary Cookbook.

kc-barbecue-society-cookbook.jpg

Je foto mag je in dit draadje plaatsen.
 
Bedankt allemaal! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!
 
Ja lekker dan! Dat boek heb ik net besteld, en ik kan met mijn foto's alles winnen wat ik maar wil, behalve een fotowedstrijd....( ben van de kiekjes, niet van de foto's).

Wel een heel erg leuk idee Mannen!
Dat de mooiste foto moge winnen!Of de mooiste kip. Moet die kip trouwens dood zijn?
 
Dominique mocht jij winnen koop ik een ander boek voor je ;).
 
Dominique zei:
...en ik kan met mijn foto's alles winnen wat ik maar wil, behalve een fotowedstrijd....( ben van de kiekjes, niet van de foto's)....

Ik neem aan dat je geen professionele fotograaf hoeft te zijn Domi, kiekjes kunnen ook winnen als je met iets origineels/creatiefs komt ....
 
Vooruit dan maar weer ;)
 
Hoe kan ik met mijn kleine Canon compact het opnemen tegen grote Nikon D500 en erger ?????
bij voorbaat al een verloren wedstrijd, en de man met het beste gereedschap wint dit...
 
Lerxst zei:
Hoe kan ik met mijn kleine Canon compact het opnemen tegen grote Nikon D500 en erger ?????
bij voorbaat al een verloren wedstrijd, en de man met het beste gereedschap wint dit...

Absolute onzin dit, ik ben al jaren amateurfotograaf, en een van de eerste dingen die ik heb geleerd...
Het gaat niet om je camera, maar om de gene die hem bediend, duss go for it!!!;-)
 
Dirk, dat zou je op het eerste gezicht wel zeggen.

Het gaat hier natuurlijk niet alleen om de scherpste foto's, wat er op de foto staat is nog veel belangrijker en of het er goed uitziet.

Op de Brethren was er ooit een lamsvlees fotowedstrijd. De winnaar had Shaun the Sheep van lamsvlees en puree gemaakt.

Dus ik daag je uit er iets moois van te maken!
 
Zal vast niet winnen maar we hebben vanavond wél lekker gegeten..

5bd82a00.jpg


 
Foto 1 is binnen :D
 
Ik vind hem goed Abraham. Een Chicken Broederschap!
 
Frits zei:
Chicken Broederschap!
Dat kan dus niet hè...het is een Chicken Zusterschap of een Rooster Broederschap (naar gelang het kippen of haantjes zijn uiteraard...)  :p

:D

Een geweldige foto is het in elk geval wel!!
 
Lerxst zei:
Hoe kan ik met mijn kleine Canon compact het opnemen tegen grote Nikon D500 en erger ?????
bij voorbaat al een verloren wedstrijd, en de man met het beste gereedschap wint dit...

De Nikon D500 bestaat (nog) niet eens man!  :D ;D
 
tokugawa zei:
Lerxst zei:
Hoe kan ik met mijn kleine Canon compact het opnemen tegen grote Nikon D500 en erger ?????
bij voorbaat al een verloren wedstrijd, en de man met het beste gereedschap wint dit...

De Nikon D500 bestaat (nog) niet eens man!  :D ;D

Ken je nagaan hoe goed die zal zijn !

(heb ik gister kippetje gemaakt.....  niet gebeurd ! ! ! !)
 
Ja kijk Dirk dan wordt het natuurlijk wel moeilijk ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan