BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk ff tijd om mij voor te stellen

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Hallo Smokers, laat ik mij even voorstellen.

Ik ben Marcel (Mac), en kom samen met mijn vrouw uit Rhoon (dat ligt onder de rook van Rotterdam (maar dat is dan geen lekkere rook helaas))

Sinds 5 jaar hebben we een eensgezinswoning (na 15 jaar op een flatje), en het eerste wat we hebben gekocht voor in de tuin was..............een echte BBQ, i.p.v. dat elektriche apparaat wat op het aanrecht stond.

Weer en wind maakt ons niet uit, zolang het maar geen pijpenstelen regent ! (wij hebben er sinds die tijd dus ook de traditie van gemaakt, om met kerst te bbq'en)

Ik mag graag van alles proberen, van voorafje tot toetje.
O.a. reeds gemaakt (Kalkoen(heel), Rollade, Rosbief, Schweine Haxe, Spare-Ribs, Forel, Gehaktballen, Kipfilets, Apple Dumplin's, Konijn, Gevulde vijgen, Oesters, MOINK ballen), en zal ongetwijfeld nog het e.e.a. vergeten zijn.

img0379a.jpg

file1309.jpg

img0399lc.jpg

img2432w.jpg

forellengerookt.jpg


Helaas heb ik dankzij mijn werk te weinig tijd om mij in de meeste weekenden lekker uit te leven, en ben ik daarin beperkt.

Ik heb mijzelf voorgenomen, om bij de eerstvolgende gelegenheid een PP te gaan maken (hier op het forum zien ze er heerlijk uit, en het lijkt mij een geweldige uitdaging, om dat te doen  8))

Ik kijk er naar uit om met jullie ervaringen, recepten, en id'en te delen.

Grtn
Marcel
 
Hey Marcel, van harte welkom hier op het BBQ Genootschap.

Wat heb je inmiddels al veel heerlijke dingen klaargemaakt met mooie foto's.
Hoop nog meer van je kunsten te mogen aanschouwen... ;)

 
Marcel welkom bij het BBQ Genootschap, je hebt al heel wat lekkers klaar gemaakt.
 
Welkom op het forum.
Je bent al lekker bezig geweest.
 
Da's een mooie binnenkomer zeg :D Van harte welkom bij het genootschap!
 
ik wens je net zo veel plezier op het forum als ik dat heb, welkom
 
Hoi Marcel. Welkom en veel plezier hier op het forum
 
welkom!
 
Welkom Marcel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan