BasBQ
Beef en Steak

Cadeau'tje van Heinz

 

Jord

Kooltjesharker
Berichten
218
Gisteren een kleine omweg gemaakt op de terugweg van de Venuez barshow in Antwerpen. In Turnhout had Heinz namelijk een 'klein' cadeautje voor mij staan:

BBQBarrel.jpg


Omdat ik ze wat constructieve feedback had gegeven op hun vorige model en omdat ze ondertussen wel door hadden dat ik een BBQ fanaat was hadden ze er tijdens hun winteractie eentje voor mij apart gezet. Het is een puik dingetje dat voor de gemiddelde Q'er zeker leuk is. Maarrrrrrr, de capaciteit van de nu ingehangen grill is wel erg beperkt. Kortom, we gaan hem een beetje pimpen en er een echte Ugly drum smoker van maken.

Wat mij opvalt is dat er weinig mensen een digiQ op aansluiten, is daar een reden voor? Ben benieuwd.
 
leuk tonnetje Jord, kan je iets moois van maken
 
Gaaf hoor! En wat spiffs al zei de UDS loopt heel stabiel, daar schijn je geen regeling voor nodig te hebben, maar ik heb wel een adapter liggen hier zodat er ??n op kan op het moment dat die van mij ooit klaar is ;)

Beetje leuk gehad op venuez?
 
Ik geef altijd fanatiek commentaar, maar zo'n mooie drum krigen ho maar  :'( Misschien toch eens andere mensen proberen dan alleen mijn vrouw  ;D
 
goh Jord, waar je deze vandaan hebt, hebben ze er nog meer van die weg moeten?
 
Spifs: in de editie van vorig jaar zit idd een Weber ingeplakt. Ik had ze verteld dat dat prut is omdat je niet bij de schuiven kunt en dan net zo goed een Weber kon pakken. Wat meer tips gegeven en een link naar het uds draadje op het brethren forum doorgestuurd. Ze hebben de feedback goed opgepakt en een nieuwe versie gemaakt. Er hangt nu een kolenbak in met een bedienbare luchtschuif en een losse gril.

Zoals ik al zij is het voor de gemiddelde bbq'er prima, maar ik denk niet dat de gemiddelde q'er 30 kilo PP tegelijk wil maken. Dat wil ik wel dus gaan we sleutelen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan