BasBQ
Beef en Steak

Bob's BBQ

 
 

Veluwse Bob

Pitmaster
Berichten
517
Kwam deze tegen omdat ik bob&bbq intypte op google.. wel een geinig dingetje!
Past mooi bij mensen die niet zoveel ruimte hebben.
Is ook wel sfeermakend vind ik, houtgestookte vuurtjes vind ik nog altijd machtig mooi.
Vraag mij wel af hoe het met de warmteoverdracht zit als je hem tegen een muur aan zet :)

Kan mij zo voorstellen dat je er wat modificaties op maakt zoals een grillrekje, wellicht iets om een spit boven het vuurtje te plaatsen.

Vond het wel het delen waard, wordt momenteel verkocht voor €859,-

linkje; Bobs BBQ

Screenshot_20240127_131720_Chrome.jpg

Screenshot_20240127_131734_Chrome.jpg


Screenshot_20240127_131741_Chrome.jpg


Screenshot_20240127_131810_Chrome.jpg
 
leuk als je een aantal vrienden over de vloer hebt. Maar blijf het toch gourmetten 2.0 vinden 😉
 
Leuk ding. Niet als vervanging van een BBQ, maar zeker tof voor erbij. Op de foto zetten ze hem tegen een rieten schutting aan, kan me niet voorstellen dat dat goed gaat 🙈
 
Mooi ding! Ik hoop altijd meer andere apparaten en dan ook verslagjes tegen te komen op het forum. Hier wordt vooral veel op gesloten systemen gewerkt, zoals een Ketel of Kamado. Ik noem het hier thuis wel eens spottend "Het Kamado Genootschap" :censored:
 
Op zich wel mooi maar bij de specs. ontbreekt een belangrijk detail, wat is de dikte van de bakplaat, bij de betere is dat toch min 1 cm.
Als plaatsbesparing misschien ok maar het nadeel is natuurlijk dat je hier maar een half toestel hebt en dus ook maar een half stookgat, bij de volledig ronde kan je een verhoger met een grillrooster boven het stookgat plaatsen en dus buiten alleen bakken op de plaat lekker grillen boven het houtvuur of gebruiken in combinatie met een DO of ...
Maar dan spreken we over een andere prijsklasse of het moet zijn dat je zoals ik gedaan heb (en sommige anderen hier) er zelf eentje in elkaar steken. De bakplaat van 1 cm dik was het duurste onderdeel.
 
leuk als je een aantal vrienden over de vloer hebt. Maar blijf het toch gourmetten 2.0 vinden 😉

Eigenlijk is het een houtgestookte teppanyaki :D Maar moest ik de plaats ervoor hebben, zou er ook zo nog eentje in de tuin bij staan. Toch wel handig in combo met echte BBQ.
 
Op zich wel mooi maar bij de specs. ontbreekt een belangrijk detail, wat is de dikte van de bakplaat, bij de betere is dat toch min 1 cm.
Als plaatsbesparing misschien ok maar het nadeel is natuurlijk dat je hier maar een half toestel hebt en dus ook maar een half stookgat, bij de volledig ronde kan je een verhoger met een grillrooster boven het stookgat plaatsen en dus buiten alleen bakken op de plaat lekker grillen boven het houtvuur of gebruiken in combinatie met een DO of ...
Maar dan spreken we over een andere prijsklasse of het moet zijn dat je zoals ik gedaan heb (en sommige anderen hier) er zelf eentje in elkaar steken. De bakplaat van 1 cm dik was het duurste onderdeel.

Ik snap dat de hobbybobs onder ons hem uiteraard zelf maken :)
Paar honderd aan materiaal en wat handige handjes en je hebt geen halve maar een hele bbq.

Overigens staat er wel vermeld dat de bakplaat 10mm dik is maar dat terzijde.

Ik vind het concept van een ofyr leuk maar dan heb je al echt een grote bult ruimte eromheen nodig dat is met deze de helft vandaar dat ik er wel van gecharmeerd was.

Screenshot_20240209_153703_Chrome.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan