BasBQ
Beef en Steak

Bbq meubel

Ruud1980

Tondelzoeker
Berichten
6
Na een paar jaar bbqen op mijn zelf gemaakte braai, begon het steeds meer te kriebelen. Er moest toch maar een komado bij komen.
Na een korte zoektocht kwam ik een mooie basterd large tegen. Inmiddels staat hij er al een aantal maanden er bbqen we nu bijna elk weekend.
Alleen mis ik wel wel wat ruimte, recepten worden steeds uitgebreider en er komen ook steeds meer roosters pannen en andere dingen bij.
Tijd voor uitbreiding!
IMG_20200507_212702407.jpg

De poort gebruiken we bijna nooit dus daar staat de basterd nu. Het worden 2 verrijdbare tafels van koker 60 60 2. 1 van 90x90 cm en 1 van 150x50 cm.
20230919_213659.jpg
20230919_213745.jpg
20230919_213653.jpg

De basis staat nu. Hout is binnen, en hoop dat ik deze week nog effe tijd heb om de deurtjes te maken. Werkblad maak ik van Douglas planken en word ongeveer 6 cm dik.
 
Dat wordt een mooi meubel zo! Benieuwd naar het eindresultaat.
 
Gaaf! Ziet er ook stevig uit!
 
Dit word wel wat , mooi las werk 👍🏻
 
Wordt een stevig meubel, ziet er goed uit
 
Dat ziet er goed uit!

Dikke kokers heb je gebruikt zeg.
 
Wow, die valt tenminste niet uit elkaar.
 
Dat ziet er zeer gaaf uit zeg!

Maaruh..dat deurtje voor de bastard? Ga je dar niet veel last van krijgen tijdens het koken? Ik neem aan dat het open dient te blijven voor de zuurstof toevoer. Of is er nog een andere toevoer die we niet zien?
 
Dat ziet er zeer gaaf uit zeg!

Maaruh..dat deurtje voor de bastard? Ga je dar niet veel last van krijgen tijdens het koken? Ik neem aan dat het open dient te blijven voor de zuurstof toevoer. Of is er nog een andere toevoer die we niet zien?
Geen ideeof ik daar last van krijg. Ga er vanuit dat er genoeg toevoer is via het gat in het werkblad, word ruim 2.5 cm rondom groter dan de basterd. En anders gaat een gat in de bodem.
 
ik zou eerder een plankje uit het deurtje halen en deze voorzien van magneten.
ga je lekker aan de gang met de Q, plankje weghalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan