BasBQ
Beef en Steak

Barbecue plankjes

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.066
Kwam net een site tegen die barbecueplanken verkoopt.

http://www.bbqplankje.nl/

Kosten 4,95 € per twee. Geen idee hoe groot ze zijn maar zal er van de week een paar bestellen.
 
Jawel! Doe voor mij ook maar alsjeblieft? IK hoort het wel wanneer en hoe enz.... ( het is toch niet te geloven, dat mokkel is nooit op het genootschap, maar als er iets te koop is ;) )
Ik beloof Mannen, dat als straks alles hier weer op rolletjes loopt, dus dat word NA de feestdagen, ik jullie weer zal komen vermoeien tot op het bot. Nu is het ff snel voorbij schieten hier, en druk druk. Ik mis julie wel.
 
He dank je Frits, nou moet ik weer gaan zeiken dat ze mijn foto's van hun site halen ;) Was net zo lekker zen de laatste tijd, nu kookt mijn bloed weer :D
 
Dominique zei:
Jawel! Doe voor mij ook maar alsjeblieft? IK hoort het wel wanneer en hoe enz.... ( het is toch niet te geloven, dat mokkel is nooit op het genootschap, maar als er iets te koop is ;) )
Ik beloof Mannen, dat als straks alles hier weer op rolletjes loopt, dus dat word NA de feestdagen, ik jullie weer zal komen vermoeien tot op het bot. Nu is het ff snel voorbij schieten hier, en druk druk. Ik mis julie wel.

Jammer hoor, dat jij je iPhone en iPad meer voorrang geeft dan ons.....    ;D
 
Wacht maar tot ze eenMacBook koopt, dan zie je haar nooit meer ;)
 
noskos zei:
He dank je Frits, nou moet ik weer gaan zeiken dat ze mijn foto's van hun site halen ;) Was net zo lekker zen de laatste tijd, nu kookt mijn bloed weer :D

Is idd niet netjes dat ze zomaar jou foto's gebruiken op hun site
 
@ Dirk en Dennis,
stelletje Mafketels! Ipad zit zelfs nog in de doos! Klussen doen we, klussen tot we erbij neervallen. Ik kan geen beschrijving van Ikea meer zien.....Of van elke andere fabrikant. Sterker nog, ik wil geen doos meer zien,tenzij er eten ( pizza of sushi) uitkomt.....gloeiendegloeiende.....
 
Dominique zei:
@ Dirk en Dennis,
stelletje Mafketels! Ipad zit zelfs nog in de doos! Klussen doen we, klussen tot we erbij neervallen. Ik kan geen beschrijving van Ikea meer zien.....Of van elke andere fabrikant. Sterker nog, ik wil geen doos meer zien,tenzij er eten ( pizza of sushi) uitkomt.....gloeiendegloeiende.....

je hebt het goed naar je zin zo te merken  ;)
 
noskos zei:
He dank je Frits, nou moet ik weer gaan zeiken dat ze mijn foto's van hun site halen ;) Was net zo lekker zen de laatste tijd, nu kookt mijn bloed weer :D
En de tekst ook gekopieerd.... Heel apart...
 
Leo zei:
Dominique zei:
Sterker nog, ik wil geen doos meer zien,tenzij er eten ( pizza of sushi) uitkomt.....gloeiendegloeiende.....

je hebt het goed naar je zin zo te merken  ;)

Dit neem ik dus terug, gisteren kwam er een doos voorbij met kalfskebab? GEDVER!!! 2 happen en daarna klaar, want bang om te gaan overgeven....Droge rijst erbij, 2 druppels knoflooksauce ( ik denk van frietsauce want zurig en toch geen smaak, ik wist niet dat het kon), en 1/4 tomaat voor 2 personen. Jemigdepemig, dus je moet èn klussen èn koken, want anders ben je aan het eind van het klusavontuur overleden aan ondervoeding....En vrolijk mopper ik voort....
 
Ik heb contact met ze en ga ze morgen bestellen, dan komen ze ze woensdag langs om ze te brengen
 
Het geld is overgemaakt, en ze schreven me dat ze het rond elf uur kwamen brengen. Ben benieuwd hoe stipt ze zijn :)
 
ik ben benieuwd hoe ze reageren als je ze aanspreekt op het pikken van de foto's en recepten van Dennis, maar is het niet gewoon tnt die ze af komt leveren? dan kun je je ei niet kwijt denk ik
 
Ik weet het niet Leo, ik zal het morgen wel zien ;)
 
Vandaag zijn de plankjes gekomen, keurig gebracht zonder portokosten.

foto.JPG


de maten heb ik niet genomen maar ze zijn ongeveer een centimeter breder dan de AH plankjes en een paar millimeter korter.

foto.JPG


Ik heb de eigenaar aangesproken op het gebruik van de foto's en het recept van Dennis. Hij vroeg me of Dennis hem een mailtje kon  sturen..
 
Mailtje is verstuurd...
 
Mike, er staat 1 januari en nieuwjaarsbarbecue met vrienden op het programma en 22 januari een op het werk dus bij een van die twee zal er wel eentje opgaan.

Ze zijn behalve de maat identiek aan die van de Appie, ik verwacht dus geen verschil ;)

Dennis ik ben benieuwd naar zijn antwoord en hoop dat hij het netjes oplost!
 
Terug
Bovenaan Onderaan